Lite ledsen...
Blev lite ledsen igår men ska fatta mig kort.
Vi berättade för vår bestman för ett tag sen att vi skulle gifta oss och han sa glatt ja till vår fråga och vi sa att det var hemligt tillsvidare eftersom det är så lång tid kvar.
Min sambo har inte pratat med honom sen dess, båda har haft mycket med skola och jobb och de vet att de har varann utan att prata jämt och ständigt men nu har de träffats mer eftersom det är EM och båda är fotbollstokiga.
I tisdags tittade han på fotboll med några kompisar och min sambo var inte med eftersom han jobbade men lite senare så skickade vi över vår bröllopshemsida till honom via sms eftersom det inte har blivit av att han fått den och han fattade som att alla fick det som sms så han frågade de andra som var där men inget mer hade ju fått sms så de gick in och tittade på sidan så nu vet alla våra kompisar om det och vi som ville det sjulle vara hemligt tills inbjudningarna skickas ut efter nyår.
Är lätt att försäga sig men ändå så blev jag lite ledsen för om de ändå skulle få veta det så hade det varit kul att få berätta det själv.
Någon som varit med om samma sak?