• Sara 10

Snälla hjälp!

Skällde precis ut min sambo i telefon.. Har pms och tycker litet känns pest just nu.. Sa att jag tycker alla satsar utom han och jag.. Många vänner till oss gifter sig, skaffar barn köper nya hus.. Vi har båda barn sen innan och skall inte skaffa fler.. Men letar större hus hittar inget.. pratade precis med honom och sa att alla satsar utom vi mm.. Vill nu skicka ett sms och skoja till det lite.. och säga förlåt.. hur skriver jag ett gulligt sms.. just nu kan jag inte tänka klart!!!!

• Svar på tråden Snälla hjälp!
  • Efter 11 år är det min tur

Tycker inte alls du behöver skoja...säg bara förlåt annars kan det bli ytligt

• Sara 10

Kankse inte skoja till det, men kanske föklara varför jag är så här.. vad kan jag skriva?

• Sara 10

Kankse inte skoja till det, men kanske föklara varför jag är så här.. vad kan jag skriva?

• T3ZZ

När jag var jätte känslig å hade typ skällt ut min sambo så skicka ja ett sms till honom. jag skrev att jag var ledsen. att det hade med den veckan i månaden.
    ja blir jätte känslig när d e dags för den röda veckan, men han förstod som tur va.

• MrsSeptember

Håller med. Gör inte "förlåtet" oseriöst.

• MrsSeptember

Ärlighet är underskattat i ett förhållande =)

• EmilOchCia

Så har jag gjort MASSOR av gånger. De blir härdade med tiden. Min sambo bara skrattar...inte det bästa när man är fullt allvarlig, då blir det bara värre. Skriv bara: Förlåt för att jag brusa upp, men skyller på hormonerna =). Lovar jag gottgör dig med lite (massage, mat på bordet, tar tvätten etc, välj nått passande) Lite humoristiskt med lite allvar med. Förhoppningsvis känner han dig och vet att du inte menade bli så arg...Lycka till!!!!!!

• Sara 10

Klart att jag skall vara ärlig.. Men tråkigt att allt jag känner bara kommer ut i en mening för att jag mår pest! Ingen som har ett bra tips! Skulel vilja skriva något gulligt iallafall

• Efter 11 år är det min tur

Jag blir också lätt en drake när jag har pms men jag tror som sagt på ett förlåt älskling!....Du kan trösta dig med att du inte är ensam med din pms*vinkar*
    Kram

• FruRålin080808

Brukar skicka ett förlåt och en skamsen "smileys"

Svar på tråden Snälla hjälp!