• Sara 10

Snälla hjälp!

Skällde precis ut min sambo i telefon.. Har pms och tycker litet känns pest just nu.. Sa att jag tycker alla satsar utom han och jag.. Många vänner till oss gifter sig, skaffar barn köper nya hus.. Vi har båda barn sen innan och skall inte skaffa fler.. Men letar större hus hittar inget.. pratade precis med honom och sa att alla satsar utom vi mm.. Vill nu skicka ett sms och skoja till det lite.. och säga förlåt.. hur skriver jag ett gulligt sms.. just nu kan jag inte tänka klart!!!!

• Svar på tråden Snälla hjälp!
  • Sara 10

Kankse inte skoja till det, men kanske föklara varför jag är så här.. vad kan jag skriva?

• Sara 10

Kankse inte skoja till det, men kanske föklara varför jag är så här.. vad kan jag skriva?

• Sara 10

Klart att jag skall vara ärlig.. Men tråkigt att allt jag känner bara kommer ut i en mening för att jag mår pest! Ingen som har ett bra tips! Skulel vilja skriva något gulligt iallafall

• Sara 10

Skönt att höra att andra gör likadant.. Så tråkigt bara för det är sådant jag har inom mig på ett normalt sätt annars och nu bara kom allt på en gång.. Jag tycker egentligen det jag sa ha ha men jag skrämmer ju bort honom när jag gör så pressar ju honom ännu mer.. Men jag känenr verkligen att alla andra har liv där det händer något roligt vårt bara står stilla.. visst gör vi mkt kul, resor mm men jag vill ju gifta mig!!!!!!!!!!!! och det vill inte han!!!!!!!!

• Sara 10

Vi har varit tillsammans i 3år har vars 2 barn sen innan.. vi har haft ett jobbigt förhållande han har tvivlat några gånger på ett liv med mig.. Han tycker ibland att det är jobbigt att vi har många barn.. men oftast har vi det verklgien jätte bra annars skulel jag itne så gärna vilja gifta mig med honom..

• Sara 10

ja, jag skrev det du sa, men inget svar ännu.. Hoppas bara inte att allt kommer upp ikväll igen när jag kommer hem.. känner att jag skulle kunna dra upp allt igen..ha ha.. för gud vad jag retar mig på att vi inte satsar..

• Sara 10

Hur menar du att du har streesat?

• Sara 10

Hur menar du att du har streesat?

Svar på tråden Snälla hjälp!