Inlägg från: Efter 11 år är det min tur |Visa alla inlägg
  • Efter 11 år är det min tur

Snälla hjälp!

Tycker inte alls du behöver skoja...säg bara förlåt annars kan det bli ytligt

Jag blir också lätt en drake när jag har pms men jag tror som sagt på ett förlåt älskling!....Du kan trösta dig med att du inte är ensam med din pms*vinkar*
    Kram

Min man ville inte heller gifta sig,det tog 11 år att få honom till "min äkta gubbe". Hur länge har ni varit ihop?
    Sara 10 skrev 2008-06-16 18:54:32 följande:

Skönt att höra att andra gör likadant.. Så tråkigt bara för det är sådant jag har inom mig på ett normalt sätt annars och nu bara kom allt på en gång.. Jag tycker egentligen det jag sa ha ha men jag skrämmer ju bort honom när jag gör så pressar ju honom ännu mer.. Men jag känenr verkligen att alla andra har liv där det händer något roligt vårt bara står stilla.. visst gör vi mkt kul, resor mm men jag vill ju gifta mig!!!!!!!!!!!! och det vill inte han!!!!!!!!

Jag förstår hur du menar.Det är jobbigt när man vill nåt så mycket,men du skall se att det blir nog av Tillbaka till ämnet! har du smsat?
    Sara 10 skrev 2008-06-16 19:08:48 följande:

Vi har varit tillsammans i 3år har vars 2 barn sen innan.. vi har haft ett jobbigt förhållande han har tvivlat några gånger på ett liv med mig.. Han tycker ibland att det är jobbigt att vi har många barn.. men oftast har vi det verklgien jätte bra annars skulel jag itne så gärna vilja gifta mig med honom..

Jag kände precis som du innan! Men jag skyndar fort och han långsamt...hade jag fått som jag velat så kanske vi inte hade varit ett par idag. Vi har blivit mer enade med åren,har också haft det jobbigt
    Sara 10 skrev 2008-06-16 19:14:01 följande:

ja, jag skrev det du sa, men inget svar ännu.. Hoppas bara inte att allt kommer upp ikväll igen när jag kommer hem.. känner att jag skulle kunna dra upp allt igen..ha ha.. för gud vad jag retar mig på att vi inte satsar..

Inboxa mig gärna om du behöver skriva av dig!
    Sara 10 skrev 2008-06-16 19:14:01 följande:

ja, jag skrev det du sa, men inget svar ännu.. Hoppas bara inte att allt kommer upp ikväll igen när jag kommer hem.. känner att jag skulle kunna dra upp allt igen..ha ha.. för gud vad jag retar mig på att vi inte satsar..

Tryck först på medlemmar och till vänster i listan står det adressbok och där får du skriva in min signatur och skicka mig ett med.

Nej jag har alltid stressat...
    Sara 10 skrev 2008-06-16 19:18:28 följande:

Var det du som tvekade innan?

Jag ville skaffa barn nästan direkt och gifta mig snarast men det hade inte blivit bra om vi gjort allt det där tidigare än vi gjort. Han var bara 18 när vi träffades och jag 20 så jag är glad att vi väntade...

Svar på tråden Snälla hjälp!