Hur skulle du reagera om din karl......
Min m2b har mitt namn tatuerat på höften och jag har precis tatuerat in hans namn.. men vi har rätt små tatueringar.. går ju enkelt att göra en cover-up om något går snett
Min m2b har mitt namn tatuerat på höften och jag har precis tatuerat in hans namn.. men vi har rätt små tatueringar.. går ju enkelt att göra en cover-up om något går snett
jag ska tatuera in vårat bröllopsdatum i latin på handleden sen när vi är klara... jag älskar tatueringar.. men den nic har är ju som sagt lite väl stor...
Jag har en i svanken som är en hyllning till min M2B
"Amor vincit Omnia- Kärleken övervinner allt" I snirklig text det blev han jätte glad över!
Det är ju något man kan göra ist om man inte vill gå hela vägen med namnet...
Men nu har jag ju hans namn med.. de är under troskanten iofs så ingen annan ser de mer än vi två.
Sen kan jag absolut stå för den för jag älskar ju honom.. Behöver ingen annan anledning direkt..
Princess Nightingale:
De kan ta allt från 1 timma till ca 4!
Jag har gjort två st i ungefär den strlk hos olika tatuerare..
Den som tog 4 timmar är jag mest nöjd med eftersom han var så extremt noga med alla detaljer m.m.
Sen tar de ca 2 veckor för tatueringen att läka och under denna tiden ska man smörja ungefär varannan timma så den inte blir torr..!
Kan ju vara jobbigt om de ska vara lagom kletigt under klänningen kanske?
Men som jag har min med m2bs namn under troskanten så kan man ju kanske gömma undan den för honom i några dagar...?