• Mrs Mommy

Hur skulle du reagera om din karl......

Ingen har undgått att Mariah Carey och Nick Cannon har gift sig eller

Det är såååå kära och har tom tatuerat in varandras namn, Nick har Mariah variant monster över hela ryggen
    celeb.wohoo.co.uk/2008/05/mariah-carey-and-nick-cannon-more-wedding-pictures/

Hur skulle du reagera om din karl kom hem med ditt namn tatuerat i samma storlek som Nick har Mariah?

Är det sött eller lite scary?

Jag skulle nog tycka det var lite småläskit, men i lala-land är allt normalt

• Svar på tråden Hur skulle du reagera om din karl......
  • Zozo

Bläh! Men sa är jag inget fan av tatueringar heller...

• FruRålin080808

Skulle inte gilla det...Tycker inte att det är så snyggt och lite fånigt. Har en kompis som har tatuerat sin mans namn och ett hjärta på baken. Inte min stil...Tänk Om det skulle hända något. Om jag skulle dö och han hade mitt namn över hela ryggen skulle det nog vara svårt att få en ny flickvän;)

• anniepannie00

Min m2b har mitt namn tatuerat på höften och jag har precis tatuerat in hans namn.. men vi har rätt små tatueringar.. går ju enkelt att göra en cover-up om något går snett

• janedoe

Ja tjena... En sån ful variant skulle jag bli förbannad över. Däremot ska vi tatuera in varandras underskrift (bara förnamn) i naturlig storlek på insidan handleden som en variant på förlovningsring. Enkelt, halvdant men fasligt nice.. ;)

• Tutik och Prasart

Shit vad stor. Tänk om det skulle skita sig för Mariah och honom. Blir ju svårt att täcka över det.
    jag funderar på att tatuera in min mans tha namn någon stans men väldigt väldigt lite i så fall.
    Inga stora saker, ser ju konstigt ut. Tycker jag.

• augustibrud08

Jag tycker det är skitfult faktiskt.

• ninnabell

jag ska tatuera in min mans namn i smyg och ge han det som typ morgongåva....jag har bara inte bestämt vart än

• Stockholm09

Jag har sambons på ena överarmen ihop med barnens som ett band runt hela överarmen. Hon har liknande på handleden som armband.

• Druvis

Jag tycker det va lite sött(",) Jag skulle kunna tänka mig att tatuera in min blivandes namn, jag ska bara va gift med honom så det hade inte vart något problem.. Men ryggen.. nja.. kanske under ringarna =)

• anniepannie00

jag ska tatuera in vårat bröllopsdatum i latin på handleden sen när vi är klara... jag älskar tatueringar.. men den nic har är ju som sagt lite väl stor...

Svar på tråden Hur skulle du reagera om din karl......