• Mrs Mommy

Hur skulle du reagera om din karl......

Ingen har undgått att Mariah Carey och Nick Cannon har gift sig eller

Det är såååå kära och har tom tatuerat in varandras namn, Nick har Mariah variant monster över hela ryggen
    celeb.wohoo.co.uk/2008/05/mariah-carey-and-nick-cannon-more-wedding-pictures/

Hur skulle du reagera om din karl kom hem med ditt namn tatuerat i samma storlek som Nick har Mariah?

Är det sött eller lite scary?

Jag skulle nog tycka det var lite småläskit, men i lala-land är allt normalt

• Svar på tråden Hur skulle du reagera om din karl......
  • lillP

min blivande har ett ex´s (från tonåren) namn intatuerat på armen... vill gärna att han fixar till det där nån gång när vi har pengar till det. speciellt för att det är hemskt ful tatuering i sig

Annars har jag inget emot att ha namn etc intatuerat, men det ska vara med stil

• DetOrdnarSig

Näe, namn är inte så kul tycker jag. Hellre då någon bild eller symbol som betyder något för oss båda och vårt förhållande.

• Therii

själv skulle ja inte tattuera in namn så mer än min dotters.

men har en väninna som har en ros med en banderoll med sin killes namn i men det är svagt tunnt skrivet så om det skulle gå fel i deras förhållande så är det lätt att tattuera över å fylla i banderollen.

• Tooticki

Att tatuera in någon annans namn förstår jag inte alls. Jag gillar tatueringar, har en och planerar en till men skulle aldrig tatuera in min mans namn. På sin höjd en symbol som påminner mig om honom, men det måste vara något som jag kan stå för om vi skulle gå skilda väger, skulle aldrig kunna tatuera in något med förbehållet "man kan ju alltid täcka över den".

Men men, alla känner vi olika...

• joanna75

Skulle nog inte bli sur om min kille hade haft ett namn tatuerat men hade bett honom göra nåt snyggare av det för i längden är det kanske lite trist med hans gamla tjejs namn och titta på det hela tiden haha!

Gillar inte tatueringar själv alls! Men på vissa kan det vara lite coolt, OM jag ändå skulle göra det själv skulle det vara just bokstäver, skriva nåt. Älskar att texta själv, olika typ- och teckensnitt! Så kanske min sons namn Leo, men det är ju så kort haha! och då skulle jag själv texta hans namn så det blev med min egen handstil!!

• Zsarah

Jag skulle inte tycka om det (oavsett storlek), men däremot ska jag tatuera in ett A någon stans på kroppen, funderat på att göra den över den brevid den gamla tatueringen. A står för vår dotterns namn:)

• Zsarah

Jag skulle inte tycka om det (oavsett storlek), men däremot ska jag tatuera in ett A någon stans på kroppen, funderat på att göra den över den brevid den gamla tatueringen. A står för vår dotterns namn:)

• anniepannie00

Jag har en i svanken som är en hyllning till min M2B
    "Amor vincit Omnia- Kärleken övervinner allt" I snirklig text det blev han jätte glad över!
    Det är ju något man kan göra ist om man inte vill gå hela vägen med namnet...

Men nu har jag ju hans namn med.. de är under troskanten iofs så ingen annan ser de mer än vi två.
    Sen kan jag absolut stå för den för jag älskar ju honom.. Behöver ingen annan anledning direkt..

• Princess Nightingale

Jag ar varken for eller emot tattisar. Men, hellre att min m2b gick som Nick an att ha massa ormar, demoner, doskallar eller oanstandiga tattueringar. Kanske att jag t.o.m skulle bli lite upphetsad varje gang jag sag mitt namn over hela hans rygg... Nah, vet inte. Om det ar det min m2b skulle vilja ha sa skulle jag respektera det

• joanna75

Värsta komplimangen ju med världens största tatuering och att det dessutom råkar vara mitt namn kanske jag också skulle gå igång på moahahhah!!

...eller så skulle man bli kallsvettig och få kalla fötter!!

Svar på tråden Hur skulle du reagera om din karl......