Inlägg från: Princess Nightingale |Visa alla inlägg
  • Princess Nightingale

Hur skulle du reagera om din karl......

Jag ar varken for eller emot tattisar. Men, hellre att min m2b gick som Nick an att ha massa ormar, demoner, doskallar eller oanstandiga tattueringar. Kanske att jag t.o.m skulle bli lite upphetsad varje gang jag sag mitt namn over hela hans rygg... Nah, vet inte. Om det ar det min m2b skulle vilja ha sa skulle jag respektera det

• Princess Nightingale
    ninnabell skrev 2008-06-17 17:10:51 följande:
    jag ska tatuera in min mans namn i smyg och ge han det som typ morgongåva....jag har bara inte bestämt vart än
    Jag skulle ocksa vilja gora det men nar gor man det? Man gar till tatueraren pa brollopsdagen och sager till killen att det tog langre tid hos frissan an vad man raknat med? For jag vill verkligen inte att han ska veta tills brollopsnatten ju. * Tatueringen ska ju dessutom laka... hm...

Ni som redan har tatueringar och sett MC's fjarilstatuering, hur lang tid tar det ca att gora en tatuering i den storleken som inte ar extremt detaljerad?
  • Princess Nightingale

anniepannie00

Haha, lol... att gomma ngt pa min kropp for min m2b, det skulle nog faktiskt vara bra svart. Jag kanske ska idka -hm, vad heter det dar att man inte far till det innan man ar gift- i kanske en vecka.

Kan iofs saga att jag trillade och fick en skrama

Svar på tråden Hur skulle du reagera om din karl......