• Mrs  B

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

Hej alla glada!!!!

Får man vara med????

• Mrs  B
    MuffinsTönt skrev 2008-06-23 09:50:38 följande:
    Nenneglömde fråga, vad är det du räknar ned till (i granntråden)?Mrs BVälkommen! Är det du som hänger i barnkarusell-tråden?
    Japp, det är jag som hänger där.....

Är du en smygläsare eller????
  • Mrs  B

zozo
    Vad glad för det för här är det blåsigt och en bit under 20 grader!!!!! ;-(
    Men jag fattar vad du menar......
    Tidningarna skriver att det kommer hit nästa vecka. Vi får väl se...

Själv har jag varit hos frissan igen, var där i onsdags men blev inte nöjd. Ville ha ljusa slingor men blev en morot istället. Så nu är jag en morot med ljusa slingor istället.

Äter popcorn nu och tittar på "Medan du sov".

• Mrs  B
    MuffinsTönt skrev 2008-06-24 22:58:49 följande:
    Mrs BHar du blivit en rödtopp?!? Jag älskar rödtoppar,Mr G är ju det. För dig som är ny i tråden, låt mig presentera Mr G, även kallad Grabben är min söte pojkvän. AnneVarför har jag inte din blogg?!? Har pratat med Mr G nu ang Op på tors. Han sa att han kan ta ledigt från jobbet o va med mig hela dan om jag vill. Programmera kan man göra nån annan dag tyckte han. Själv tycker jag att han kan jobba fram till lunch. Jag ska inte opereras förrän efter lunch. Jag behöver honom inte förrän bedövningsprutan kommer fram. Men det var mkt omtänksamt av honom. Gjorde mig lite modigare.
    Jag är faktiskt rödhårig från början men en "mild" sådan, maken min är också rödhårig (mycket), men faktiskt inte våra barn. ????
    Brukar färga håret mot mahogny om jag gör det själv, hos frissan har det blivit många olika färger i olika nyanser från mörkt brunt till ljust. Det jag har nu kallas koppar, men är nog inget jag kommer att ha igen, gillar det inte till 100 %.

Vad är det för operation som du ska göra????
  • Mrs  B

Muffins Tönt

Ja, det ska bli kul och se om barnen blir rödhåriga sen också eller inte. Jag blev själv inte rödhårig förrän jag började Lekis.
    Ja, vi är så snygga vi..............

• Mrs  B

Muffins tönt
    Lycka till idag!

Jag har bara några fräknar här och där medan mannen har mest på armarna.

Vi är bleka familjen här. Maken kan bli lite brun medan jag blir mest röd och barnen är alldeles vita (men Max börjar bli lite brun han också om har ofta har kortarmad på sig).
    Ser jätteroligt ut jämfört med andra barn när vi är på babysim....

Omsan
    Här är det också stor kärlek mellan "brossorna".
    Malte blir helt vild när Max kommer hem från dagis och när Max vaknar på morgonen och går in till oss eller in till Malte.
    Nu börjar Malte vilja sitta på golvet och leka och då kommer Max och då blir det helt fantastiskt igen för Malte.
    Så kul att se på dem.....

• Mrs  B

Om jag solar solarie ca 10 gånger innan jag ska till Medelhavet tex då blir jag brun (sådär lagom) men att bara sola hemma i Sverige ger inte mycket, men det gör inget för jag är inte så road av värme över 25 grader.

• Mrs  B

När vi var på Lanzarote för några år sedan blev jag en polkagris efter första dagen......

Vi skulle bara gå ner till strandpromenaden för att dricka en öl första dagen, eftermiddag i början av april, så jag smorde aldrig in mig för det trodde jag inte behövdes, tji fick jag............
    Det såg verkligen hemskt ut.

• Mrs  B

Muffins Tönt

Skönt att allt gick bra!

Vi har varit på apoteket en runda för medicin till Maxs öga och nu gäller droppar var tredje timme.
    Det är en kamp det.....

• Mrs  B

Muffins tönt

Har egentligen 3 söner: Max 3 1/2 år, en änglason född feb 07 och så lille Malte snart 6 mån.

Själv????

Har själv haft en tjejdag i Karskrona. Pratat minnen och shoppat loss.
    Alltid lika kul!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9