Nu har jag gjort det igen... omgång 9
Hej Sis och Zozo!
Hej Sis och Zozo!
Jaha då, jag är uppe och inne! Det är bara bra med mig även om jag har svår ångest för att semestern snart är slut.
Det där med att det har varit fint väder här i Sverige tror jag bara är bluff och båg. Sen jag kom hem i söndags så har det bara varit kallt och regn. Rena hösten här.
Nenne, såg du det där programmet där Tilde Fröling och ...aaah, vad heter han nu då?! ... han som utsätts till Sveriges bäst klädda karl? ... provade på det där i England någonstans?! Det var ett underbart program.
Peter Siepen! Tack, nenne! Jag höll på att få hjärnblödning här av att försöka komma på det.
Nenne, ja det var tur. Jag tyckte också att det var lite otäckt när det började lukta bränt här inne.
*öppnar alla fönster på vid gavel*
Golf, Muffins? Det var som tusan. Jag tycker att det verkar galet svårt men det är ju alltid härligt med sporter där man slipper bli svettig.
Jo, det vore synd om tråden försvann, även om inte jag heller hinner hänga här hela dagarna längre.
Hur som helst - jag vill också fika/promenera/dricka vin!
Vad har du gjort i sommar?
Jag har slappat och läst massor med böcker och ätit massa god mat i Grekland, Italien och Stockholm.
Vad är ditt bästa sommarminne?
Åh, alla kvällarna på vår balkong i Grekland med utsikt över hamnen och bergen när vi satt där och drack rosé och såg solen gå ner.
Vad är ditt sämsta sommarminne?
Samma som vanligt - kylan och regnet här hemma.
Vad önskar du att du hade hunnit med i sommar?
Jag har hunnit med allt jag velat. Däremot hade jag velat ha dubbelt så lång semester för att kunna slappa ännu mer och läsa ännu fler böcker.
Ang dejt - jag åker bort nästa helg (åker redan fredag em).
En annan har ju ett jobb att sköta så jag kan vid lunch och från ca 16.30 alla andra dagar nästa vecka utom måndag kväll.
Heja heja, Muffins!! Hoppas att det går bra i eftermiddag!