Nu har jag gjort det igen... omgång 9
Var 26 år när jag fick Max.....
Och han är nu blond med guldiga lockar.....
Var 26 år när jag fick Max.....
Och han är nu blond med guldiga lockar.....
Vi hade tänkt resa en runda till Kolmården och till Lisseberg men har fortfarande inte fått tummarna loss och bokat något.....
Hmmm måste nog ta tag i det snart.
Muffins Tönt
Har varit på Kolmården ett par gånger men aldrig med barn så det ska bli kul att uppleva det på det viset. Rundresa och rundresa, men hade tänkt ta både Kolmården och Lisseberg nu när vi ändå är ute och kör.
Kolmården ligger utanför Norrköping.
Jag har slutat åka karuseller för jag blir så illamående, började när jag var gravid med Max och har sedan bara fortsatt. Det blir maken som får åka med Max.
Verkar ju en intressant utställning, problemet är bara att jag är allergisk.
Är den ute eller inne????
Är ni månne från Götet eller???
Har nu rensat 2 av 4 rabatter, tänkte lämna resten till maken min.
Tryckte i mig en massa allergimedicin och sen gick vi ut. Svettit värre ibland när solen strålade som mest så en dusch var ju inte fel. Nu väntar vi på en dagiskompis till Max somm ska komma och leka en stund. Kul!
Vickan
Det fick jag också höra från min pappa när vi hade köpt vårt hus. Har dock kvar lite hos mina föräldrar för de har bättre förvaringsplats än vi.
Muffins Tönt
Åh jag bara älskar Göteborg. När vi är pensionärer ska maken och jag flytta dit och bo i en stuga på en klippa och äta färsk fisk varje dag (eller troligtvis en lägenhet i stan)
zozo
Välkommen hem till Skåne!!!!!
Här är vädret just nu toppen!!!
zozo
Först sa de regn lördag och söndag men nu lutar det åt måndag och tisdag.
Javisst, du skulle ju inte hem riktigt än......
Själv är jag mammaledig men maken jobbar 2 veckor till och det känns seeeggtttt!!!!!!
Alla har ju semester nu och det är svårt att hitta på saker och orka med det med två små barn. Men som tur är börjar mina föräldrar sin semester på måndag så man kan kanske haka på dem om de ska göra någon utflykt eller bada någon dag.
Hej hej!!!!
Är bara hemma för att tvätta och packa om inför en helg på östkusten.
Maken har äntligen semester och vi har varit på resande fot i en vecka. Tyvärr är lyckan kort och maken har bara en vecka semester till men det får väl gå det också.
Här är det också trist väder......
Vickan
Skickar många kramar här också till dig.
Vet ju vad du går igenom.
Tillåt dig att vara ledsen, det mår man bäst av i slutänden fast det är jobbigt en tid.
Jag kan babbla på eftersom jag är mammaledig, men jag är ju ny här och så finns jag ju också i den andra tråden......
Svårt läge....
Fråga:
Ska i slutet av månaden ska vi ha 30+30 års fest och behöver tips på en Välkomstdrink med alkohol och en utan för dem som kör??????
Såg att Maxi hade billig Ramlösa så det kanske skulle kunna funka. Måste bara prova det själv först. Tack!!!
Nenne
Men kul är det allt!!!!!
Märks det att du och jag inte är på jobbet just nu.....
Vi verkar inte ha så mycket annat för oss än att vara här...
Det kanske är vi som ska hålla tråden vid liv?????????????
Måste ju ge dig lite utmaningar....... hahahahaha
Men tyvärr måste jag överge dig för ett par timmar eller så.
Max ska på fotbollsträning alldeles strax och jag har precis fått Malte till att somna i vagnen.
Men skickar många kramar som kompensation.........
Vad har du gjort i sommar?
Varit mammaledig och busat med barnen. Läst böcker och haft två veckors semester med maken and the kids. (bla Kolmården och Liseberg, sol och bad)
Vad är ditt bästa sommarminne?
Att se Max på Liseberg.....
Mys med maken.
Vad är ditt sämsta sommarminne?
Att svärfar dog och hans begravning.
Vad önskar du att du hade hunnit med i sommar?
Mer tid med maken.....
Går även bra att skicka ner lite äpplen till mig....
Kan också äta äpplen nu på hösten så jag är glad just nu.
Muffins Tönt
Låter väldigt snyggt!!!!
Hur hade du det innan???
Är också väldigt sugen på att klippa mig, men min frissa är just nu mammaledig och hon jag gick till förra gången är jag inte nöjd med, så nu vet jag inte vem jag ska gå till....
Muffins Tönt
Då var det väldigt modigt av dig att klippa av allt hår.
Jag brukar spara håret till axlarna ett par år och sen klipper jag av mig allt, sen sparar jag och sen klipper jag osv.
Tycker det är kul med förändringar, men är kanske inte alltid så modig.
Nu är jag sugen på att klippa mig rejält kort igen.....