• viktualia

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

Anne - livet är för kort för att spillas på fåniga filmer! Gå och sov med dig! Det behöver du säkert!

• viktualia

Stackars er som har ont hit och dit. Själv har jag ett krånglande lillfinger.. hemskt opraktiskt...

Annars hade jag störtskoj på mina två after work igår. Den första var med kollegorna på en uteservering i jobbstaden. Sen åkte jag till hemhålan och drack några öl tillsammans med maken och en kompis till honom som är på ett av sina sällsynta besök.

Nu väntar jag på att en kompis ska forcera bilköerna och komma hit! Skoj!

• viktualia
    MuffinsTönt skrev 2008-06-28 22:19:26 följande:
    Oj, trodde "allas" klocka börjar vid 29 typ. Min kompis (samma ålder som mig) klocka började ticka redan förra året o nu ska barnet födas i slutet av sommarn.Om och när jag får barn vill jag att det ska vara en flicka med lockigt hår och gärna lite rött i.
    Önskar VERKLIGEN att det där klockskrället gjorde sig påmind så att motivationen att skaffa barn dök upp. Men mitt klockskrälle är tvärtyst och jag har passerat min 31a födelsedag!

Annars - har jag just haft en ljuvlig helg med mysigt besök av en av mina bästa tjejkompisar. Vi avrundade med ett litet besök i Nora där vi åt god lunch och sedan NORAGLASS - en RIKTIG delikatess minsann!!!

Nu - försöker maken och jag komma fram till om vi har råd med semester och andra utsvävningar som köp av ny bil och annat galet... *pust*
  • viktualia

*vinkevink*

plötsligt vill båda föräldrarparen komma hit typ NUU och mina vill absolut ta med ALLA mina återstående pinaler... hm.... konstigt!!

• viktualia

zozo - skönt att höra att det finns fler med tvärtysta klockor. Hade utvecklingssamtal med min chef idag och känner att föräldrarledighet inte är nån omöjlighet på nåt sätt, mitt nuvarande jobb är verkligen familjevänligt på det sättet... ska dock inte ett KNYST om ungar, vågar ju inte ens tänka tanken hela vägen ut plus att jag just nu har STORMANDE mens... så det känns lite avlägset...

• viktualia
    MuffinsTönt skrev 2008-07-03 15:53:19 följande:
    ARRRGHHHH!!!! *skriker ut lite frustationer*
    Oj!

*kramar om*
  • viktualia

anne på grönkulla skrev 2008-07-03 17:55:04 följande:

Ja, här vill nog maken mer än jag, men bara inte nu... också lite stressande... för ska det bli, så ska det ju inte alltid dröja till sen...
    Jag är nog på din makes planet... inte nån bra sån... ehum....
  • viktualia

anne på grönkulla skrev 2008-07-03 18:21:30 följande:

ja, du - jag har ju mer bäst-före-datum än han dessutom, så hur det blir så att jag måste pusha på för att genomföra nåt han vill, det vet jag då sannerligen inte...
    Världen är GRYMT baklänges!!.... önskar attt Muffins hade rätt och att klockan hade börjat ticka vid 29... hm...
  • viktualia

Muffins - stackars!!!

Zozo - jag har TVÅ VECKOR var på jobbet.. *avis på alla semestrare*

Själv - väntar jag på att mina päron ska skutta in genom dörren här och se vårt lilla träslott för första gången!

• viktualia

Anne - heja heja heja! Kan jag ta körkort kan du!

Här - har mina föräldrar varit över helgen. Gardinerna är fixade, äppelträden beskurna och mamma och pappa kommer ägna de närmaste veckorna åt att skryta över hur SANSLÖST duktiga deras dotter och svärson är på att ta hand om och renovera ett hus... ha ha ha!

Ute - ösregnar det och man kan tro att det är oktober...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9