Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

hahahahhaha hur menar du nu?!??!?!??!?!?

• nennesjuttioåtta

Det är ju lite kämpigt att hinna med att svara dig i två trådar samtidigt.

• nennesjuttioåtta

självfallet, cupcakegeek!

• nennesjuttioåtta

Mrs B
    det är lugnt, jag klarar mig nog *darrar på underläppen*

• nennesjuttioåtta

hehehehe muffins
    han fyller 31 om någon månad men får fortfarande alltid (!!!) visa leg på bolaget (Jag har gjort det en handfull gånger sen ... 20 ) och han blir bara snyggare och snyggare med åren. Det hade jag inte räknat med, trodde att jag hade plockat honom vid blomning (at the age of 18) men han verkar vara en man med Richard Gere-gener. Så nu kan jag plocka frukten i min trädgård säkert 60 år till. *kaa-thingggg*

• nennesjuttioåtta

Jobbigt med förkylning! Hoppas jag klarar mig *sätter mig en bit ifrån*

Idag när jag var ute och promenerade så stannade en kille på cykel och sa "Hej! Do you speak english?" Och jag bara tittade på honom och tänkte, vadå, tycker han att jag ser utländsk ut, eller? Men det där Hej i början var visst bara en förvillande manöver för sen pratade han verkligen bara engelska. När jag väl fick ur mig ett yes. Gav honom vägbeskrivningen in till stan och kom på att jag sa fel som iofs kan tolkas lite hur det vill så jag hoppas att han inte hamnade i Ockelbo istället. :-s

• nennesjuttioåtta

Ja, det där jäkla mörkret!

• nennesjuttioåtta

med min taskiga avståndsbedömning så behöver det inte ens vara kväll för att det skulle kunna hända.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9