Inlägg från: Brud 080823 |Visa alla inlägg
  • Brud 080823

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

Ja, nu är det inte lång tid kvar! Vi ska titta på kostym i morgon. Provsmaka tårtan i nästa vecka, det bir nog mumma
    Sen så ska jag till floristen i veckan och lämna in bilder på buketten. Typ den som jag har som bild,fast med vita gabera. Sen så ska jag sätta mig och göra framsidan på festprogrammen klara, det är ju en del.
    Funderar även på om jag ska ge barnen ett eget festprogram efter maten med massa pyssel och bilder att färglägga.
    Vi har OSA inte förren 20 juli,men det är bara 4 som inte har svarat. Så det är rätt lugnt..

• Brud 080823

Vet inte hur jag ska göra. Min mamma har blivit sjuk...hon är jättekonstig.
    Vet inte nu hur det blir med bröllopet om hon inte blir bra tills dess,ingen lust att ha det om mamma sitter och inte är sig själv eller i värsta fall inte kan vara med alls.
    Är såå ledsen...

• Brud 080823

Nej, läkaren sa först att det kunde vara utbrändhet. Men nu har hon bara blivit värre och värre.

Vi ska till läkaren igen i morgon.

• Brud 080823

Vi har semester veckan innan och efter, sen så åker vi på bröllopsresa den 30/11 till Thailand i två veckor.

• Brud 080823

Det ser ut som om det löser sig för min kära mamma. Hon hade fått en liten hjärnblödning, det är blödningen som trycker på och som gör att hon är så konstig.
    Så nu ska de borra hål och tappa ut det blodet sen räknar de med att hon ska bli normal igen.

• Brud 080823

Ja,det känns verkligen jätteskönt att fått en förklaring till det, som inte var så alvarlig. Hoppas bara att det hjälper att tömma blodet...en liten oro ligger fortfarande kvar.

• Brud 080823

Vi ska lägga till vigseldatum i hans ring också. Lämnar också in våra ca tre veckor innan.
    Var och smakade vår tårta idag...supergod. men det ska göras några småjusteringar så smakerna får mer kontrast mot varandra.

• Brud 080823

ninnabell

kaffe brukar varken hålla sig varmt eller smaka gott efter 10 timmar i termos. Bara så att du tänker på det.

• Brud 080823

Okej,då är det ju lungt.

ninnabell skrev 2008-07-16 19:49:53 följande:
    Nej kaffet ska göras precis innan vigseln så att det är klart. så det behöver bara stå ca 1.5 timmaBrud 080823 skrev 2008-07-16 00:01:10 följande:
  • Brud 080823

Min m2b ska få sin svensexa den 6aug,lite otippat på en ons så det misstänker han nog inte. Hans ska göra några aktiviteter med badkläder inräknat Sen ska de köra gokart,gå på Boda Borg (det är ett ställe som är som fångarna på fortet. Med olika rum man ska lösa saker i på tid annars så får man göra om det)Sen så ska de hem till en utav killarna i gänget och grilla och partaja.

Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D