080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D
Jaha, ja där har jag inte vägarna förbi. Men det kan ju inte va så svårt att hitta ett tryckeri i sthlm som kan gör något liknande (kan man ju tycka). Tack för tipset!
Jaha, ja där har jag inte vägarna förbi. Men det kan ju inte va så svårt att hitta ett tryckeri i sthlm som kan gör något liknande (kan man ju tycka). Tack för tipset!
jagskallgiftamig: Tack för tipset! Ska kolla på Panduro.
JA nu börjar man verkligen få lite smått panik! Festprogram, vigselprogram och en bordsplaceringstavla är prio på vår "fixar-lista" nu.
Ja så tänte vi göra. Vi förbereder festprogrammet så mycket det bara går men skriver ut det några dagar innan.
Miss Blue: Jag letar efter samma sak och hade den här länken sparad men det kanske inte riktigt vad jag söker. Men du kan ju se om det är något för dig. hem.bredband.net/narnia/
Jag blev jättekonstig när vi skulle öva med prästen...Fick knappt fram det jag skulle säga och kände mig jättenervös.. undrar just hur det kommer att gå.
jagskallgiftamig skrev 2008-07-22 23:14:35 följande:
Miss Blue: Har du hittar något snirkligt till festprogrammet? Jag satt och letade igår på nätet men lyckades inte hitta någonting...
Vi åker Rolls-Royce Silver Cloud 1960 (en vit).
Fick hämta min klänning hos sömerskan igår. dok när jag kom hem märkte jag att en söm hade gått upp så det blir en till sväng till sömerskan.
Satt med vigselprogrammet igår och vi är fortfarande osäkra på vilken utgångsmusik vi vill ha.
Och valsen...Vi har knappt övat och inte bestämt vilken låt vi vill ha...vill ha något som passar i skärgån, någon med förslag?