080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D
Börjar misstänka att det kan bli en möhippa i helgen!
Börjar misstänka att det kan bli en möhippa i helgen!
nä men jag råkar veta att tärna (som fixar det hela) ska bort nästa helg och helgen efter det (på lördag) ska jag göra hårförlängning i flera timmar så då tror jag inte att det blir, fast man vet ju aldrig...Jag kan ju ha fel
jagskallgiftamig skrev 2008-08-01 15:11:12 följande:
Jag blev också hippad igår! Först fick jag mysa på ett spa med bubbelbad oh ansiksbehandling. Där åt vi äve en god lunch. Sen åkte vi in till stan och jag blev sminkad och fotograferad i en fotostudio. På slutet var alla tjejer med så det blev en gruppbild med. Det blev jättefina kort. Tyvärr var inte vädret med oss så den inplanerade picknicken som tjejerna hade tänkt blev inte av. Men vi avlutade kvällen på en Tapasrestaurang och dagen var jätterolig!
Hallå tjejer! Hinner knappt med att gå in här längre...Semsten börjar på fredag och det ska bli så sköööööööööönt! Längtar.
Idag ska vi ha ett möte med fotografen. Vi ska fotas ute och jag börjar bli lite nervös över vart vi ska vara.
Hoppas hon har massa bra ideer!
Jag och min m2b går in tillsammans. Bestman ska stå där framme (hade aldrig hört det innan, men det sa prästen) och tärnan går bakom oss.
Nu har änligen vår semester börjat och idag har vi fått mycket gjort. Jag har letat som en galning efter vita ovala rätt platta stenar som ska agera namnbrickor till bordspalceringen. Idag hittade jag dem!! Är så glad, och bra pris vad det med, 2kr/st. En kompis som skriver fint har lovat att hjälpa mig med att skriva namnen.
Brud 080823 skrev 2008-08-11 19:43:04 följande:
Brud 080823 skrev 2008-08-11 19:43:04 följande:
C123 skrev 2008-08-11 21:42:33 följande:
Tror att vi ror ihop det här utan att stressa sönder oss de sista dagen! Har satt m2b att göra bordsplaceringstavlan och själv ska jag börja vika vigselprogrm idag! Ikväll kommer en kompis över som ska öva vals med oss, måste bestämma vilken låt vi ska ha.
Igår när vi pratade med kantorn, på telefonen, så fick vi reda på att musiken vi valt som igång inte skulle låta bra på orgel. Han spelade några förslag och vi bestämde oss över telefon. Rätt roligt!