080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D
Tack så mycket, vad glad jag blir
Tack så mycket, vad glad jag blir
Hmm jag blir lite förvirrad vilka ni menar...
Bild 1, bild 2
eller som jag döpt bilderna till tiara nr 1 eller nr 2?????
Nej klänningen har detaljer som går i silver inte svart (men det kanske är lite svårt att se på bilderna )
Vad skönt att ni fått reda på varför hon betett sig som hon gjort, det måste kännas bra! Stor kram!!
Brud 080823 skrev 2008-07-08 10:39:03 följande:
Vet hur det känns...
Min mamma opererade bort en tumör i halsen för ca 1,5 månad sen...
Det ska gå bra ska du se, de är duktiga inom sjukvården
åkej!
Therece- duktigt jobbat!!
Vi har organzapåsar så det är lätt att ta riset för gästerna (har dem i mitt galleri). Men jag tror nog att era gäster fixar det! De öppnar väl inte påsarna förrän efter vigseln när de står och väntar på er?
Har fått tips på bröllopstårta, vad tror ni om detta:
browniebotten
chokladmousse
vaniljpannacotta
överdrag med vit marsipan
Tyckte det lät rätt gott faktiskt!! Vi är chokladälskare så det skulle nog passa rätt bra...
Idag har jag provning utav hela min outfit! Ska bli jättespännande! Hoppas bara att sömmerskan har sytt färdigt min slöja så man får se den och testa ihop med resten.....
Therece - använde ni vanligt matris i påsarna och tvättade ni riset? En del gör ju det....
Välkommen!
Den var jättefin!
Jag ska ha den som finns vid mitt nick, finns en större bild i galleriet oxå. Den kostar 1250kr och ska vara i hållare. Cremefärgade Vendelarosor samt ljusrosa Heavenrosor ca 24st, hjärtan på snöre + att jag har lagt till nålar med kristaller som ska sitta lite här och där i buketten och blinga lite
Tackar tackar!
Jag fastnade för den redan från början och har hållit fast vid samma