Inlägg från: Miss Blue |Visa alla inlägg
  • Miss Blue

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

Vi skulle haft vigselsamtal med vår präst igår men hon glömde bort oss......
    Bara hon inte glömmer bort att komma och viga oss!?!??!!?

Har pysslat lite, fixat tändsticksaskar (ja jag vet jättenödvändigt!) kolla mitt galleri!

• Miss Blue

*fniss*
    Det är faktiskt en tjej här på BT som har gjort det.
    Jag har fått två varianter utav två olika tjejer (hmm jag kanske blandar ihop dem). Jag tror att det var GladaEmma som gjorde detta med initialerna och sen har Fitforfight gjort ett med våra förnamn.
    Du får gärna "låna" det om du vill
    Fast det kanske är fel färger..?
    Annars skriver du i deras gästböcker och frågar om de inte kan göra ett åt er. Har för mig att det finns trådar där de erbjuder sig hjälp..
    Lycka till!

• Miss Blue

Åh gud så skönt att höra att fler ältar och börjar likna bridezillor light
    Minsta motgång blir jag helt förstörd och måste vända och vrida på det i evigheter!!

Sista veckan innan semestern, ska bli såå skönt att vara ledig i hela 5 VECKOR! Första gången jag varit ledig så här länge...
    Så när jag nu blir ledig ska vi bestämma tårtan, köpa kläder och skor till sonen, inhandla dryck & snacks, åka till Ikea och komplettera (måste handla champagneglas)mm mm. Göra klart fest och vigselprogrammen - så det kommer att bli full rulle! Fast skönt att ha semester och hinna fixa allt innan!!!

• Miss Blue

Jag har gjort klart festprogrammet men vi har inte skrivit ut det än, vi ska nog skriva ut alla sidor utom just bordsplaceringe+gästpresentationerna, den sidan skriver vi ut ca 1-2 veckor innan bröllopet. Det kan ju bli återbud en timme innan sånt kan man inte planera och jag tror inte att folk bryr sig så mycket om det.
    Vi har en tjej som det är tveksamt om hon kommer (har en massa strul med barnen och exet) så OM hon kommer sätter vi henne längst ner på en bordsände, man kan ju inte ändra om hela bordsplaceringen pga EN person......

Idag gör vi ett nytt försök med att träffa prästen - hoppas att hon kommer ihåg att komma denna gång........!!

• Miss Blue

jagskagiftamig - har du ingen bild?

Vi kan inte heller skriva ut våra vigselprogram än, har inte träffat vare sig prästen eller kantorn än...
    Men jag har förberett så det går lätt att ändra om det skulle vara något, annars är de klara.

• Miss Blue

Vad kul!
    Jag är för feg för att göra nåt sånt...
    Får man fråga vad det kostade?

AnnaochHenrik skrev 2008-07-22 11:43:29 följande:
    Vi skippar vigselprogram! Har funderat fram och tillbaka, men till slut bestämde vi oss för att det är skönt med en sak mindre att fixa med... Skönt!Fick bilderna från secret box-fotograferingen idag (eller, jag fick se bilderna, sen ska jag välja ut vilka som ska ingå i albumet). Jösses, vilken självförtroendekick det var, det var skitsnygga bilder! Svårt att välja vilka som ska vara med i albumet bara...
  • Miss Blue

Man är ju lite nyfiken av naturen

Är det någon som har några bra sidor med "snirklar" (bilder)? Skulle vilja ha något sånt i kanterna på vigselprogrammet...
    Har sett nåt sånt här på BT och det var såå snyggt!

• Miss Blue

Boxerbruden - både prästen och kantorn brukar höra av sig 3-4 veckor innan bröllopet.
    Men vill man kan man ringa själv och boka in en träff, det har vi gjort med prällen. Kantorn skulle vara bortrest och skulle höra av sig när han kom hem.

• Miss Blue

Frågar igen, har någon några "snirklar" på lut eller nån bra sida som har det?

Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D