Hur många kommer ni sitta vid varje bord? Det låter onekligen lite mycket med 4 kameror per bord. (Men det beror ju på antalet kring bordet). Jag tycker din plan med 2 st låter bra.
Jag skulle hellre ställa dit färre, för att vara säker på att alla kort blir tagna på en och samma kamera... tänk om du har flera kameror där bara ett fåtal kort blir tagna med varje kamera... Dina gäster kommer säkerligen ta kort med sina egna kameror oxå, och då kan du ju fråga efter de korten i efterhand.
En så kalla kortinsamling...
Plummis83 skrev 2008-09-13 07:15:50 följande:
Igår satt vi och kollade på nätet efter dekorationer, har bestämt att sprida ut kostnaderna under året samtidigt som vi sparar... Men m2b är lite smått galen, han verkar tro att vi är mega rika och vill ha hur mkt som helst. Trodde det var han som skulle stoppa mig men i själva verket är det tvärtom! Någon mer som har det så??Bland annat så är han inne på att det ska vara 4 engångskameror/bord och vi kommer ha 4 bord! Jag har försökt med att inte ens hälften av bilderna kommer bli bra troligtvis, framkallning kostar (enligt honom 1 kr/bild) osv osv....Är rädd att gästerna bara använder de kamerorna då istället för sina egna! Tycker det räcker med 2 kameror/bord om han nu måste ha såna engångskameror!!Ska iaf beställa en del i början av nästa vecka!! Spännande!!