• C123

Bästa bröllopsbutiken i stockholm?

Om du kan tänka dig att åka utanför Stockholm, kan jag berätta att jag har hittat min drömklänning på Princessa i Södertälje centrum! Personalen var jättetrevliga och serviceminded, jag fick fantastisk hjälp. Jag fick den insydd till mina mått på några dagar. Två månader kvar till bröllopet och klänningen hänger i garderoben. Kan inte bli bättre!!!

• C123

det verkar inte vara någon som har varit på Princessa i Södertälje. Jag skrev tidigare i tråden om den, köpte min klänning där, dom var otroligt trevliga, min klänning är helt perfekt, jättenöjd! Jag hade varit på flera butiker inne i stan men fått tråkigt bemötande. Så jag kände att det lönade sig att söka sig utanför tullarna.

• C123
    Cross skrev 2008-07-04 11:00:13 följande:
    Gå inte till Bröllopskällan. Jag blev utslängd därifrån, jag har också hört andra skräckhistorier hur de "tjock"-förklarat vissa brudar och är allmänt otrevliga. Varning varning!
    Va? När jag var där fick jag jättebra hjälp, trevliga. Vad konstigt
  • C123
    Yllo skrev 2008-07-18 07:25:44 följande:
    Jag var runt lite överallt jag med när jag letade efter min brudklänning.Precsi som Cross blev jag dåligt bemött på Bröllopskällan Jag fick inte titta på de klänningar jag ville, utan dom föste mig hela tiden till rea-ställningen med 75% rea klänningar. "De här är i din prisklass" sa dom Hur 17 kunde dom veta en sådan sak? Efter mycket tjat fick jag prova en klänning som jag verkligen gillade (ingen rea-klänning) och fick då höra kommentarer i stil med "men den där kan du ju inte ha, du som är så tjock" och "nåja, du får väl prova den då.. men det känns så onödigt då du inte har råd med den" Inte nog med det.. dom glömde bort mig också. Fick stå i över 45 min och vänta på att någon skulle komma och hjälpa mig av med klänningen!!Stockholms Brud och fest fick jag bra sevice hos.Cosmos.. servicen var både bra och dålig. En del elaka kommentarer om min kropp och när jag hittade en klänning som jag var intresserad av så vägrade dom att säga vad den kostade. Inte tänker jag beställa en klänning utan att få veta priset innan! Motiveringen var att den var så ny att dom inte hunnit läsa igenom fraktsedeln och räkna ut priset Garamaj gav jag inte mycket för. Fick inte prova de klänningar jag var intresserad av och expiditen lämnade mig åt mitt öde när det kom nya kunder in i affären. Då stod jag med en brudklänning på mig och hade en del frågor... *suck*Erlings... Tja... vad ska jag säga.. Jättebra service när jag var där (köpte tärnklänningen + en galaklänning där) MEN klänningen höll inte på att komma i tid... och när jag var där och hämtade min galaklänning så hade dom lyckats slarva bort en brudklänning åt en brud som skulle gifta sig dagen efter En av mina vänner köpte sin klänning där. Jättefin klänning som dom totalförstörde i samband med att den skulle tas in och läggas upp! Sedan tog det över 6 månader för dom att skaffa fram en sjal till min galaklänning!!!!Princessa i Södertälje blev den affären jag köpte min klänning hos. Toppen bra service och trevlig personal!
    å vad kul att du gick till Princessa! Där köpte jag också min klänning, efter att ha varit runt på massa butiker i stan (Bröllopsbutiken fick mig att helt tappa modet, de var så otrevliga) men på Princessa var de otroligt duktiga och trevliga!!! Håller helt med, vilken service. Jag är jättenöjd med min klänning därifrån.
Svar på tråden Bästa bröllopsbutiken i stockholm?