• TrulyInLove

Bästa bröllopsbutiken i stockholm?

Lillys tyckte jag inte heller om men Erlings, bride To Be och prinsessa i södertälje!

• TrulyInLove

Ang största är det nog svårt för alla säljer ju inte alla märken så du bör veta precis vilket märke du vill köpa och hitta någon som kanske inte tar in många märken för då har de större utbud av just det märket Stora butiker säljer ofta många märken vilket innebär få av varje och risken att DIN du vill ha inte kanske är i lager

• TrulyInLove

Mica o Krille skrev 2008-06-28 18:51:23 följande:

Jag vill rekommendera en butik som ligger vid solvalla, solna. Otroligt fina klänningar, jag var där för att kolla på tärn- festklänningar men man kan ju inte låta bli att kolla på bröllopsklänningar och vilka fina!!! Var där idag på smygpremiärn och rea är det också, suuuper! De gör reklam om den butiken här på bt längst upp, så jag hittade den. Bride to be! Nu klicka jag o såg, jag o namn...
    Fanns där fina klänningar? Tänkte skicka dit mina två tärnor Tänkte aldrig på att kolla själv. De är snåla och vill ju inte betala dyra klänningar
  • TrulyInLove

Mica o Krille skrev 2008-06-28 18:53:33 följande:

Ja, jätte fina klänningar. Jag hitta en iaf! Och dyra vill jag inte påstå att de är.
    Bra då skickar jag dit gnälltärnorna med en notis om vilka färger de får ha och lutar mig tillbaka Tänker inte följa med och lyssna på dem börjar nästa ångra valet. De bara klagar! (sorry OT)
  • TrulyInLove

Mica o Krille skrev 2008-06-28 18:57:41 följande:

HIhi, jag förstår dig, helt o hållet! Jag vill rekommendera dig att satsa på att försöka få dem dit imorn, eftersom rean tar slut då, sa de i butik. Eftersom de är snåla med.
    Tack för tipset! Kom två trevliga tjejer över idag med jättefina klänningar. Ej samma modell men samma färg och var båda skitsnygga!
  • TrulyInLove

Verkar som de som är de i regel trevligaste (om man ser i tex denna tråd) inte ligger i centrala stockholm utan man får ta sig utanför. Princessa i södertälje vet jag en annan tjej som gillade med som jag pratade med förut. Mica rekommenderade Bride To Be och kan bara hålla med där. Sen även en butik som ligger i hallonbergen var väldigt trevliga när min kusin var där, tror de heter bröllopssviten (men helt inte säker)

• TrulyInLove
    Cross skrev 2008-07-04 11:00:13 följande:
    Gå inte till Bröllopskällan. Jag blev utslängd därifrån, jag har också hört andra skräckhistorier hur de "tjock"-förklarat vissa brudar och är allmänt otrevliga. Varning varning!
    Varför blev du utslängd? låter helt galet!
Svar på tråden Bästa bröllopsbutiken i stockholm?