Inlägg från: Miss Blue |Visa alla inlägg
  • Miss Blue

Augustilistan del 5

Bridesilly - förresten jordgubbsvinet var ju jättegott! Inte alls så sötsliskigt som jag trodde, fräsch och frisk jordgubbssmak, så vi ska nog köra på det istället för cider till brudskålen. Rätt bra att ha en helt avvikande färg på alkoholfritt oxå, då behöver ingen undra vilket som är vilket! Tack för tipset!

• Miss Blue

Humlanhubbe- Det hoppas jag med (men den festen styr vi över, inte mina tärnor!!! )

Labolina07- En utav mina tärnor ska läsa något, det var helt okej för hennes del, den andra tärnan var inte så pigg på det...
    Det blir troligtvis Kärlekens lov (Korintbreven)

• Miss Blue

Oj nu har det blivit lite fart i tråden igen! Kul!
    Vi har oxå en hel del kvar att göra, men vi börjar snart vår semester och då ska vi ta tag i det!
    Skulle nästan kunna kopiera din lista jizz för vi har i stort sett samma saker kvar (förutom bordplacering, göralistor, musiklista)

victorius - Fel gör man aldrig, man ska göra som man själv vill! Gör det som är bäst för er
    Vi kommer nog att skippa toakorgarna (hade tänkt det från början) utan istället ha ett first-aid-kit (typ plåster och huvudvärkstabletter)istället, både för oss själva och våra gäster.

Jag har oxå fått dålig hy, inte kul.....
    Men jag tror som du att det beror på stress bl a, kanske lite för dålig mat?? Tänk på att smink kan rädda mycket....

• Miss Blue

Hmm fick reda på lite om M2B´s svensexa....
    Det verkar som om han får lite roligare än vad jag fick på min lama möhippa....
    Suck kan man inte få en ny hippa????

• Miss Blue

Mina tärnor får en mindre variant utav min bukett (kostar ca 200kr/st i hållare)

• Miss Blue

Jag känner mig lite deppig, har funderat lite för mycket på min tråkiga möhippa...usch måste släppa det lite...
    Tyvärr blev den anpassad efter vad mina tärnor tyckte passade dem inte mig.....suck tänk om man kunde göra om det med andra som fixade....

• Miss Blue

Har väl hintat lite försiktigt att kvällen dog tidigt....men jag tror de skulle bli sura om jag sa precis vad jag tyckte. Ska väl tillägga att de resterande tjejerna (förutom tärnorna) tyckte som jag....tycker att det är så otroligt synd när vi ändå blev 8st att de inte kunde ordnat det bättre!

• Miss Blue

..varav 2st rest många mil för att vara med!

• Miss Blue

Känner nog så här eftersom jag fått reda på lite vad de planerat för min M2B, han kommer att få mycket roligare (vad det låter som iaf!)

Svar på tråden Augustilistan del 5