Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Augustilistan del 5

Vigseln är vi/jag mest nervös för. Min karl verkar lugn som en filbunke men jag blev jättenervös när vi övade med prästen när jag insåg att man inte har vetat när man ska vända sig vart och vad man ska säga trots att man sett andras bröllop

• bridesilly

Japp både vigselprogram och festprogram gjorde vi klara för ca två veckor sedan. Vi skriver ju ut våra själva så det gick rätt så fort. Fina blev dom också

• bridesilly
    Labolina07 skrev 2008-07-31 08:55:42 följande:
    åååhh får man se?
    Har inte fotat dom men kan ju iof göra det Återkommer om detta
  • bridesilly

Har lagt in bilder på rispåsar och tändsticksaskar om någon är intresserad

• bridesilly
    Lajsan skrev 2008-07-31 16:08:27 följande:
    jättefint!
    tackar
  • bridesilly
    Lajsan skrev 2008-07-31 16:07:07 följande:
    Åh det närmar sej!!!! Fick 3 avbokningar i går, synd. Det värsta är bordsplaceringen som man satt med i flera timmar, nu blir det till att börja om
    Men usch va tråkigt att börja om med bordsplacering igen
  • bridesilly

Nu är de första brudarna i listan alltså vigda Ska bli kul att se bilder sen, för det kommer väl brudar ?

• bridesilly

Ingen som kommer lägga ut bilder från eran dag ?

Hur går det i planeringen? Vi har gjort en massa nyttiga bröllopssaker klara idag. Känns bra att beta av dag för dag och inte ha allt på fredag, dagen innan

• bridesilly

Japp semestern började igår men stressad så det förslår är jag ändå vill jag lova. GULP!

• bridesilly

Tessan K skrev 2008-08-04 10:04:17 följande:

bridesillyär det för sent att lägga in sig i augustilistan? Och i så fall , hur gör man?
    kolla länken längst ner i TS. Det står i den tråden hur man gör
Svar på tråden Augustilistan del 5