Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Augustilistan del 5

Usch jag är också trött. Finns det något sätt att lugna ner sig på och inte vara suuuperstressad och trött?

• bridesilly

Åh den som ändå kunde luta sig tillbaka och inse att allt är klart bara att slappa och invänta den stora dagen

• bridesilly

Måste också göra mer detaljerade listor som är dag för dag inför dopparedan..haha..ja menar bröllopsdagen. Shit va lång tid alla småsaker tar tillsammans. Jag får hättavärk

• bridesilly

Jag tror man kommer känna att man har glömt något ända fram tills man släpper allt och går in i kyrkan. Efter det är det prästens jobb och sedan tar alla som hjälper till med festen vid och man kan sätta sig ner och relaxa, käka gott och bara vara glad

Men visst känner jag också hela tiden att det är något jag glömt bort. Fast va skulle det vara igentligen? ingen aning ....

• bridesilly

Tja vi resonerar såhär, på fredag ska vi göra klart allt i villan då kommer vi märka om det är något vi har glömt att köpa dit och därför har vi utifall att pengar på våra konton för det ändamålet så det löser sig

• bridesilly

Fast det är ganska lätt att bränna pengar när man handlar till bröllopet Tycker dom susar iväg rätt fort jag

• bridesilly

NILIA se hit

Duuu det ser ut som om det klarnar upp lite inför lördag. Jönköping visar sol och inga regndroppar just nu

• bridesilly

Idag har vi köpt verklig lyx till oss själva. Förra veckan köpte vi rosa champagne till hotellrummet och idag så köpte vi en låda med handgjorda praliner från lagott i supersöt ask me sidenband och grejer Mumma

• bridesilly

Nu är vi gifta och hemkommna från bröllopsresan Inom de närmsta dagarna kommer bilder och bröllopsberättelse

• bridesilly

Tackar
    Miss Blue skrev 2008-08-20 08:32:10 följande:

Grattis!
Svar på tråden Augustilistan del 5