Glömde berätta om Daniels svensexa. Det hade gått lugnt till och han var hemma lite över tolv inatt, bara lite halvonykter. Jag var helt chockad!! haha
Han såg ut som F..N, fniss...
De tog ju honom tidigt på morgonen, när han precis vaknat o stod i bara kalsonger i köket o skulle göra thé. Han fick en öl i handen o slängde på sig lite kläder o jag gav kassen jag packat till hans kompis Mattias.
Sedan hade de ätit sillafrukost på en gård precis vid en å. Där hyrde de kanoter. Färden gick i temat "den sista färden" *asg*, de hade med leksaksinstrument och sånt som de blåste i , de välte ett par ggr och fick simma runt o fånga upp alla öl som låg o flöt, haha... Vodkaflaskan däremot, sjönk, så någon sprit blev det itne (ganska bra m tanke på att de var på vatten )
Färden tog betydligt längre tid än de tänkt. Sex timmars paddlande i stekande sol. Jag har en sambo med den blekaste huden i Sverige ungefär så han hade en kritvit flytväst på sig fortf när han kom hem (såg iallafall ut så) *asg*. Resten av honom var ILLANDE knallröd. De åt medhavd lunch, pastasallad och drack mer öl.
Sedan när de anlänt till slutdestinationen blev de hämtade av en av killarnas storebröder. De hade alla slumrat till i bilen av ren utmattning och sen åkte de hem till en av grabbarna o grillade och spelade kubb och drack grogg och hade bara allmänt trevligt. Inga pinsamheter och inget sånt.
Daniel var jättenöjd och hade haft det jättebra.
han blev insmord av sin blivande hustru med kylbalsam och fick lite lindrande sex Så även imorse, så jag tror han är nöjd m denna helgen, hihi...