Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Jodå, det går...

Festprogrammen blev klara häromdagen, vigselprogrammen har jag nästan fixat klart, ska bara maila det till prästen och få klartecken att allt verkligen stämmer

Sedan är det diverse inköp och pyssel kvar... Favors som ska göras iordning, placeringskorten osv.

Känns som att saker börjar falla på plats.

Ska lämna in klänningen för att sy upp den och ånga den och slöjan (gör dem rynkfria) och sen, tja, sen är nog allt klart...

Eller nej, plastronger t sönerna o mannen + väst till mannen har vi kvar oxå!

• Anja 19 juli 2008

hur går det för er... Bara två veckor kvar!!!

• Anja 19 juli 2008

Jen82

Åh du har alltså gjort program till barnen. Det ska jag oxå göra... Du skulle möjligtvis inte vilja visa mig ditt??

Jag har total brist på fantasi där. kan inte komma på vad jag vill ha med alls...

Du får såååå gärna maila mig på anjaoemil@hotmail.com

Har bara ett fåtal antal barn i åldrarna 3-8 år. Fem barn för att vara exakt (varav tre är våra egna, fniss).

• Anja 19 juli 2008

Ja Flamora jag undrade oxå om Jen82 missförstod mig när jag sa att "a wife to be" heter Annelie egentligen. Hmmm men jag ville lixom inte verka knasig eller besserwissrig genom att fråga *asg*

Hihi

Jen82

"a wife to be" är ett nick på en tjej här inne på BT som heter Annelie. Trodde du jag menade något annat Nyfiken... För när du pratade om Maria i Domkyrkan så fattade jag ingenting, hihi...

• Anja 19 juli 2008

Aaaahhh jag trodde ni passade på att fråga om det var ok. Självklart ska ni inte lägga ut några bilder då.

(NI kanske inte fick så mkt tillfälle att säga så mkt mer än GRAAAATTTIIIIIS till henne). Kan tänka mig att där var många som ville ha den vackra brudens uppmärksamhet

• Anja 19 juli 2008

Madde

så otroligt fina ni var! Vilken helt underbar hårfärg du har!! var det färgat eller är det din riktiga. Blir såååå avis!!!

Superfina foton!

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera och Embo tack för trevlig samvaro på stan och JA Gabbi, halsbanden är skitsnygga. Dina tärnor kan skatta sig lyckliga. Jag kommer INTE ha råd att lägga så mycket pengar på var och en av mina toastmistresses, tyvärr.

Nu har jag lagt in bilder på mina placeringskort. Vad tycks Säg helt ärligt om ni tycker jag ska ta bort lite rosa papper i kortets övre kant. (det kommer ju vara mkt större vinglas på festen, inte såna här små).

anjasbrollops.blogg.se/2008/june/placeringskorten.html

• Anja 19 juli 2008

Hehe jodå, visst är den äkta... 0,08 karat hehe

96 såna har jag köpt... Smakar det så kostar det, haha...

• Anja 19 juli 2008

Va f..n så skulle Daniel ALDRIG säga... Vad har jag gjort för FEL lixom!!!

TAck snälla ni för era åsikter om korten

Typsnittet stod utskrivet i blogginlägget Embo, fniss, kommer ej ihåg det nu LainieDay eller nåt sånt!

Gillar det skarpt!

Måste erkänna att jag inte gillade nånting av Attlings saker förutom just de halsbanden som GAbbi köpte. Har aldrig varit så värst impad av hennes grejor. Tycker ofta att såna där designersmycken är överskattade, fniss

Eller jooo vissa saker hon gör gillar jag verkligen!

Jag funderar faktiskt på att ge mina toastmistresses det där fina hope-halsbandet från barncancerfonden, för då gör man även en god gärning genom att gynna dem med pengarna.

Dessa halsband är jättefina tycker jag! Är ju en sån silvercirkel som på halsbanden du köpte Gabbi, fast större cirkel, som det står hope tre gånger runt om och så är det en svart pärla i änden av kedjan. Jag gillar dem jättemycket!

• Anja 19 juli 2008

Usch vad jag tycker synd om S...

har faktiskt i ren panik (vill INTE uppleva detsamma) mailat mig själv mitt festprogram och mina roliga dokument för jag tänker INTE råka ut för detta!

Har lagt in bild på barncancerfondens halsband!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5