Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Gabbi

såååååå mysigt ställe ni var på!!! Helt underbart!

• Anja 19 juli 2008

Embo81

jag skyndar mig allt jag kan imorgonbitti men om jag är 5-10 minuter sen så kan du väl vänta Brukar aldrig hinna t dagis förrän halv tio, sen tar det tio minuter att cykla hem oxå

Mornar med tre barn

• Anja 19 juli 2008

Själv är jag helt knäckt över min klänning...

har ju gått ner ca 4 kg sen jag provade den sist och då var det enligt den kompisen som hjälpte mig då, ca 4 cm kvar precis över revbenen (ryggfettet som var ivägen men jag ÄR bred över ryggen och har alltid varit, även när jag var smal).

Så igår tänkte jag att nu MÅSTE ju klänningen gå att knäppa utan korsett och jag cyklade iväg t min kompis Jenny där klänningen hänger.

Bröllopsbh:n som satt så tajt när jag köpte den att fettet vällde ut över kanterna satt nu riktigt löst, vilket jag tyckte var ett bra tecken, men jag blev fruktansvärt besviken för nu var det enligt Jenny ca 6 cm som fattades för att det skulle gå att knäppa klänningen.

Hon har visserligen skadat handen och kunde ej dra tygstyckena ihop så som min kompis Maria gjorde sist.

Vi får väl se idag hos sömmerskan (ska ju dit om en kvart) vad hon säger. Är ju inte ens säkert hon har tid att sy ut den.

fattar inte. jag är ju en strl 44 nu, har t.om 42 i vissa kläder, men i klänningen skulle jag alltså ha behövt strl 46 men bara över ryggen. Midjan o höften sitter den ju nästan för löst.

Blääääää...

Avskyr att inte vara formad så som man tydligen ska, dvs min rygg passar aldrig in i kvinnokläder.

• Anja 19 juli 2008

Alltså sömmerskan har egentligen "halv"semster men sa att hon kunde klämma in min klänning men då talade vi ju bara om att lägga upp den!

Hon kanske varken har tid eller lust att fixa mer med den!

Blir helt nervös när jag tänker på det...

förstår din nojja Flamora, du har ju ännu mindre tid på dig.

Måtte vi båda få bli nöjda m våra klänningar

hej så länge.... Sticker direkt t jobb efter sömmerskan men hojtar därifrån o berättar hur det gick

håll tummarna please...

• Anja 19 juli 2008

flamora

jag hoppas på MAX 20 grader och uppehåll på stora dagen. INGEN fukt i luften och inte superstrålande sol, utan lagom fniss fniss...

Bara den korta stunden jag var hos sömmerskan så blev även jag helt klibbig på kroppen... Hemskt! Vill ju ej känna sig helt jä..la ofräsch och äcklig på stora dagen... jag har köpt biotherms deo, suuuuperbra... Kommer banne mig sätta deo i ljumskarna oxå för där svettas jag som f..n när jag är varm

• Anja 19 juli 2008

Gabbi nyfiken på din ring

Hämtade min ring idag. JÄttefin, blank som attan

• Anja 19 juli 2008

Anettan, har svarat dit på sommarbrudar tråden, hihi Den är superfin!

• Anja 19 juli 2008

Jag beställde mitt på www.brollopsbubblor.se

(det kom in i deras sortiment igår så jag har inte fått det ännu)...

Hoppas det kommer snart! Blir så nojjig av allt som inte är klart!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5