Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Flamora

usch jag får så jä..la dåligt samvete och är skitbesviken men vi kunde inte ta oss till valskursen av olika anledningar. Nu har jag precis kommit till jobbet. Ville bara tala om det så du inte tror vi sket i det.

jag ringde och avbokade. Han jag pratade med visste inte hur det var med betalning, men jag fattade det på anmälan som att man iallfall får betala en del av kursen, max 150 kr per person.

Jag hade VERKLIGEN sett fram emot att få lära mig valsa med Daniel. Är så himla fruktansvärt superbesviken idag

• Anja 19 juli 2008

Annelie

hoppas att ni hittade nåt fint på Esplanaden (om ni åkte dit i detta SKITVÄDER).

Ååhhhhh tänker på Anne... OM två timmar står hon där framme och blir fru Lanner-Säfström, såååå häftigt!!! gulp

Hoppas VERKLIGEN att de har bättre väder på Österlen än här. Å andra sidan var nog vädret viktigare för dem igår då de skulle ha utomhusaktiviteter. Idag ska de ju vara inne, om jag förstått rätt.

Hoppas att de får en superfest...

Vi tänker på dig Anne

• Anja 19 juli 2008

Embo

Ta nu massor av foton på henne och lägg in här så att vi kan få se... jagä r såååå nyfiken. Tjatade nyss på Fröken Planera om det men hon kan ju ej lägga in foton!

jag vill seeeee hur fin hon är idag! (hur fina DE är menar jag, Anders har ju en SVINDYR kostym)

• Anja 19 juli 2008

Flamora

Hur var valskursen... Är så nyfiken.

Önskar jag varit där. Som jag sett fram emot den kursen, verkligen

• Anja 19 juli 2008

Embo

jag fick sms från frökenplanera m en bild på Anne, sååå fin men mn telefon är sååå usel, inga megapixlar överhuvudtaget, så bilden är typ 1 x 1 cm, kan knappt se henne juuu...

kan inte du lägga in några bilder PLEEEEAAAASE...

de åker ju på honeymoon direkt och lär ju ej själva lägga ut nåt på LÄNGE...

åååhhhh vad jag vill seeeeeeeeee

• Anja 19 juli 2008

Annelie

det var inte johan?

• Anja 19 juli 2008

annelie är a wife to be

Björn, snickare? Hmmm, jag känner faktiskt igen det här innifrån... på nåt vis.

• Anja 19 juli 2008

Jen82

hihi nu hänger jag inte alls med

Maria i Domkyrkan?? fniss

• Anja 19 juli 2008

Hahaha aaah ok, fniss...

Var det fint? Kul att helt oplanerat få vara med om ett bröllop

• Anja 19 juli 2008

Haha vilket sammanträffande... sånt bara bekräftar den där frasen "världen är liten"

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5