Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej tjejer! Ni har verkligen varit produktiva i helgen och skrivit massor! Bra jobbat!!! Nu har jag lagt lite tid på att läsa detta istället för att ta tag i jobbet..
    Har jag förstått det hela rätt? Den 20:e i Ankeborg???
    Embo, vad snällt av dig att guida mig dit med lokaltrafiken.. Annars kan jag höra med S om han kan ha vänligheten att kanske skjutsa ut oss dit. (För jag hittar ju bilvägen )
    Anja: Jag förstår att du inte vill vara på Fäladen så dags, alla förvandlas till varulvar på kvällarna.. hahaha

ANNE!!! Welcome Back!!! Du har verkligen varit saknad!!!
    Jag åker till Stockholm imorgon, ska försöka få igång min laptop, så jag kan titta in hät ibland. Annars hörs vi framåt fredag igen! Kramar!!!

• Fröken Planera

Anja, glömde ju säga.. Välkommen hem!!!

• Fröken Planera

Inte för att vara besvärlig, men jag tar gärna med mig sushi till Ankeborg.. Är det fler som vill ha det så kan jag ta med mig till er åxå.. (Pizza och kebab låter skitgott, men mitt samvete säger stopp där! )

• Fröken Planera

Anja. Om S kör, så är det klart att du kan åka med.
    Jag återkommer angående det..
    Du slipepr äta sushi om du inte vill..hahaha Ärligt talat så gav min första sushi-upplevelse heller någon mersmak. (Men det gjorde inte förlusten av min andra oskuld heller i och för sig) Men va fasen, man är ju inte mer än människa, man kan ju faktiskt ändra sig.
    Nu gillar jag både sushi och sex hahahaha

• Fröken Planera

Anja, du är unik!! Du är helt klart den första jag känner som säger att sexdebuten faktiskt gav mersmak.
    Min debut blev precis så där kaotisk som allt annat jag ger mig in på..hahahaha Dessutom förlorade jag vadslagningen på 50 spänn mot min kompis som blev av med sin oskuld ca 30 minuter innan mig.. hahaha Visst är det tur att man växer upp och blir mogen..

• Fröken Planera

Är wasabis sushi bättre än ikizukuris??

• Fröken Planera

Hej på er!
    Visst kan ni få hjälp med vad som är gott att äta. Nigiri ("kuddarna") med lax, räkor och avocado är goda, men även makirullarna är goda, tycker jag. Tonfisk och den vita fisken låter jag åxå gärna bli..
    Vi skulle ju kunna beställa stort fat med lite blandade sorter för så många pers som vi blir. Då kan ju alla äta det de vill ha..

• Fröken Planera

Anne! Nu är du så där förvirrad igen.. Det är ju inte första gången du tar fel på datumen. Så du missar inte vår träff bara för att du ska på bröllop, ju!

Flamora! Givetvis ska vi dela på kostnaden även för vinet! Du står ju för att vi får tak över huvudet, det räcker gott.

Vi kan väl göra så att vi beställer ett stort fat, men så plockar vi bort några sushi-bitar och lägger på en egen tallrik till Anja, så behöver du inte slåss för maten..

Hur många ska ha sushi????
    Embo, vet du hur långt innan man bör beställa?

• Fröken Planera

Anne!!! Skitsnyggt! Jag har åxå klippt av mitt, men jag har ju inte alls lika tjockt och fint hår som dig.

Jag tycker absolut att vi ska maxa bildantalet. Det funkar inte att titta på hundratals bilder/par.

Sonny kan köra oss till Ankeborg den 20:e. Fler än Anja som vill åka med? Embo, ska vi plocka upp dig vid stationen.
    I så fall kan vi passa på att hämta upp maten åxå..

• Fröken Planera

Anja. Det stället heter Zen, har jag fått lära mig, men jag har aldrig testat det själv.
    Vet du vad vi gör.. Vi beställer et stort fat med sushi till oss andra och så beställer du nåt annat till dig själv. Finns ju faktiskt andra japanska rätter åxå. Så kan du få smaka ett par bitar av den stora brickan.
    Labbråttan, jag håller med om att 9bitar är i det minsta laget. Jag var i Stockholm i veckan och fick utan problem i mig 12 bitar till lunch.

Anja, vi åt först soppa, sen åt vi sushi-bitarna som vi doppade i soya som vi blandat med lite wasabi. Låter det bekant??

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5