Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hedebris

a wife to be

Såg dig där i kyrkan Har ej sett om du skrivit nåt om det hela Kul att du kunde komma tyckte jag!

• Anja 19 juli 2008

hedebris

låter verkligen som en TOPPENMÖHIPPA... tro mig, jag kan VERKLIGEN SE DIG åla omkring på bardisken *asg* och slicka dig om läpparna

• Anja 19 juli 2008

Nix det blev ej så...

Precis så som du beskrev hade vi det oxå. Inte jättemånga tal men roliga och underbara och våra toastmistresses hade gjort ett så underbart jobb Ert telegram var jätteroligt, tack, hihi och sedan läste de upp ett mail som de sa var från mig *asg* och jag blev skitknäckt, fattade inte att de skämtade o hade satt ihop ett påhittat bridezillamail. och sen sjöng två av mina vänner en sång, fniss...

Vi fick oxå mail, sms och telefonsamtal hela dagen efter + igår och idag. Underbart känns det. Jag grät ingenting, vilket jag heller inte trodde att jag skulle. Var för nervös för det Tur, för jag hade inte vattenfast mascara

hihi

• Anja 19 juli 2008

Gabbi

jag vill se foton!!!

• Anja 19 juli 2008

Hej Embo81

Vi insåg att vi varken orkade eller hade råd att hyra bil en vecka för att resa iväg tre dagar. Jag börjar ju jobba på fredag så vi hade varit tvungna att komma hem på torsdag.

Hyra bil hade kostat 2000 kr + bensin, dvs minst 3000 kr. Vi kände inte att det var värt det.

• Anja 19 juli 2008

Gabbi

nix hon har inte emigrerat. Senast häromdagen (eller om det t.om var idag så la hon in två bilder från bröllopsresan, på facebook)

Vet faktiskt inte när hon kommer hem! Men visst skulle dom vara borta en månad? eller?

Hon borde ju komma snart då!!!

• Anja 19 juli 2008

A wife to be

haha ja, alltså han slet ju av mitt ena strumpeband när han satt under klänningen, han pillade mig på benet så jag höll på att börja garva högt där inne i kyrkan. tur att de plockade ut honom Inte för att han gick med på att stanna hos min mamma men han la sig ialalfall tillrätta på min klänning när vi stod på knä. Han verkade vilja ha den både som kudde, madrass o täcke på samma gång (den är ju inte helt olik ett fluffigt duntäcke upptill *asg*)

Tack för dina söta komplimanger

snart är det din tur, wwwiiiihhh... Det är såååå grymt pirrigt!

Vi får fixa det där m skålarna snart. Nu jobbar jag ju from imorgon (ingen lång ledighet här inte) och jag är bara ledig två dagar på två veckor så vi får försöka passa in det

• Anja 19 juli 2008

Någon som kan träffas vecka.35

Då har även vi fått våra foton och jag är ledig. Fram tills dess (v.35) jobbar jag häcken av mig tyvärr (för att jobba in en hel månadslön som kompensation för att jag varit ledig två veckor så jag har tagit på mig massa extraarbete för att vi ska få det att gå runt) men efter den 22 så har jag hela veckan ledig innan vi åker till Korsika. Någon som kan då. Ska vi vara hemma hos någon? Vore väl nästan trevligast eller?

Anne bor ju VÄLDIGT bra till, centralt, i Lund där de flesta bor, hihi + att hon ju kommer ha en MASSA resefoton oxå, och då slipper hon ju släpa på dem

Så ANNE vad säger du

Embo jag VET att du gifter dig den helgen, men jag minns ej när ni åker iväg? Är det direkt efter?

Hmmm usch min kalender är HEMSK just nu... föreslå någon dag så ska jag se vad jag kan göra men vi får inte våra foton förrän ca en månad efter bröllopet dvs runt den 19 augusti, och jag vill ju OXÅ ha foton med mig

• Anja 19 juli 2008

Hehe Anne skulle bara veta att vi planerar en träff hemma hos henne hihi

• Anja 19 juli 2008

Haha, jag tänkte det när du skrev v.36, hihi, men då är vi ju ivääääg

Men visst funkar v.37.

Shit så roliga vi är, planerar träff flera veckor längre fram. Men det är ganska kul för då har ju alla (förutom ingenjörsbruden) gift sig och har förhoppningsvis "fått" foton? Eller har iallafall sitt bröllop att berätta om

Åh, ser redan fram emot det!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5