Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Embo

såg du att där var ett foto på din blivande när han själv fotar

a wife to be

du är oxå med bland de som blivit fotade

www.tannus.se/080719/index.html

• Anja 19 juli 2008

Anettan

jag klarar av att titta på det. Inte ett dugg sentimental. Kände mig aldrig gråtfärdig på bröllopsdagen, inte efter det heller.

Jag som är så jä..la romantisk och SÅÅÅÅÅ LÄTTGRÅTEN. Fattar det inte! haha

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera

kan inte fatta att du är på bröllopsresa utan att titta in här åtminstone EN gång för att berätta hur ni har det hihi

• Anja 19 juli 2008

Embo

ja jag fick ett sms från henne i fredags men jag vill ju ha RAPPORT, utförlig med länk till en fotodagbok fniss fniss

• Anja 19 juli 2008

Labbråttan

japp, jag tycker vi spikar den helgen. Känner som du, att jag mest ler med hela ansiktet men blir inte ett dugg gråtfärdig

• Anja 19 juli 2008

Embo och a wife to be

hur känns det nu när det VERKLIGEN drar ihop sig till ER STORA dag! Har ni koll på allting?

Är inte ens två veckor kvar nu, hihi... spännande

• Anja 19 juli 2008

Embo när är det ni åker t Grekland, visst är det den 24, redan dagen efter bröllopet? Hur länge blir ni borta?

• Anja 19 juli 2008

Shit skit i att stryka!!!

typiskt med ett fel men du gör verkligen rätt i att skita i det. När man skrivit ut så många så är det INTE värt det att börja ändra och skriva ut igen.

Vi hade inget hotell på bröllopsnatten, var sååå skönt att komma hem (barnen sov borta). Vi hade städat, bäddat rent och skulle ha köpt hem jättegod frukost (men det hann vi inte) fast inte ens det gjorde nåt. Var så skönt att få sova ut.

Vi var inte i säng förrän vid sex på morgonen och sen sov vi till halv ett då min syster o pappa med sambo knackade på dörren

Såååå ljuvligt. Ska ni boka hotell så gör det till natten EFTER så att ni kan njuta av en HEL hotellnatt och inte är helt slut på morgonen för att ni måste upp tidigt så ni hinner äta hotellfrukost osv. (bara ett tips). Själva bröllopsnatten går ju faktiskt bort, mer än til hälften o man betalar för ett hotellrum man knappt är i. Man ivll ju vara med på hela sin fest och uppleva allt det roliga, inte gå hem tidigt för att man har ett hotellrum

• Anja 19 juli 2008

Shit nu måste jag rusa till jobbet!!!!

hej så länge

• Anja 19 juli 2008

Filmer ska vi inte tala om. Jag kan inte se på tv alls. Det är hopplöst!

Men av någon anledning så kände jag mig inte alls gråtfärdig på bröllopet.

Annars gråter jag till ALLT, hulkar och snorar till Extreme Home Makeover och det där tatueringsprogrammet och ja, säg vad jag INTE tjuter till *asg*

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5