Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Lycka till och ha nu en helt underbar och oförglömlig dag glömde jag ju säga

• Anja 19 juli 2008

Embo

jag undrar oxå var alla är och om de har liv vid sidan om BT.

Själv tittar jag in här varje dag, ser att ingen skrivit nåt, inget att svara på o så loggar jag ut

Har själv inte så mkt att tillföra nu känns det som.

I min blogg finns nu några axplock utav våra foton (fotona från kyrka o mingel har vi ej fått ännu).

Så om ni vill titta så finns de här:

anjasbrollops.blogg.se/2008/august/smakprov-fran-fotografen.html

• Anja 19 juli 2008

Ingejörsbruden

ja det är Tannus Vi fick tyvärr INGA bubblor över, vilket jag tyckte var lite konstigt. Vi hade 73 gäster och 96 flaskor såpbubblor men folk blåste MASSOR av bubblor tydligen *asg* och jag som hade lovat Embo mina överblivna bubblor. Sorry Embo

• Anja 19 juli 2008

Ingejörsbruden

TACK!!! Glömde jag ju säga

• Anja 19 juli 2008

Nej, jag bannlyste ris. Vägrade ha det under korsetten och i bh:n etc. och jag fixar inte att få saker slängda mot mitt ansikte sen jag bröt näsan pga en brännboll som kom flygande. Minsta lilla fluga, fågel, boll, riskorn etc som kommer MOT mig så svimmar jag nästan av ångest. så nix pix. Inget som flyger, åker mot ansiktet här inte.

• Anja 19 juli 2008

Jobbar du natt möjligen Embo...

• Anja 19 juli 2008

Själv är jag på jobb, sitter m mitt kaffe och nutellamackor (skitbra jag vet) och myser framför datorn en stund. Ingen annan här.

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

förstår att du blir irriterad på Björns bror, men samtidigt tycker jag så jä..la synd om honom för HAN FICK F..N INTE VARA MED på sin egen brors (som han står nära dessutom) svensexa, vilket jag tycker är HELSJUKT.

Så i grund o botten är det nog det jä..la puckot som är björns bestman som du ska vara arg på. Han gjorde ju så att det fick bli två svensexor.

helt ärligt Hedebris. Har björn tagit ett allvarligt snack m sin sk BESTman och fråga honom va f..n han håller på med än för t.om vi här inne är så jä..la arga på den idioten. Han verkar ju inte känna björn eller fatta ett skit!

Usch så besviken jag hade varit på honom. Om jag varit björn hade jag KRÄVT att min bror ringdes upp och inkallades t svensexan annars hade jag inte följt med.

• Anja 19 juli 2008

Ingejörsbruden

du får lära dig skrika högre

ditt inlägg om att du ville köpa bubblorna blev nog förbisett på nåt vis och sen SKREK EMBO SÅ HÖGT att hon fick dem istället

Hon ser ut som en kattunge men hon är en TIGER

• Anja 19 juli 2008

Anettan

om du vill ha alla foton som högupplösta lär du få BETALA MULTUM för det. Är just detta som fotografer tjänar massor på, att INTE lämna ut foton högupplösta, för då måste du anlita henne för att få dem framkallade, du kan ej gå till vem som helst.

Var just detta vi var så nöjda över med killen vi anlitade, att vi får alla foton högupplösta, men det får man inte av fotografer i regel.

Men fråga går såklart alltid. (kolla dock hennes hemsida först, för där brukar stå vad man får och då står det oftast lågupplöst, har kollat runt på massor av fotografers hemsidor).

Hoppas för din skull att hon kan erbjuda er nåt

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5