Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
Men Anettan det gör väl inget. Är ju jättegulligt bara
Jag önskar nästan jag fällt en liten tår. Kom faktiskt på nu att jag faktiskt blev tårögd när min mamma och hennes man sjöng för oss
Men Anettan det gör väl inget. Är ju jättegulligt bara
Jag önskar nästan jag fällt en liten tår. Kom faktiskt på nu att jag faktiskt blev tårögd när min mamma och hennes man sjöng för oss
Jaaaa jag blev även tårögd när min pappa höll tal. (för hans röst stockade sig och han såg gråtfärdig ut, jag kunde inte titta på honom, för då var jag seriöst rädd att börja gråta). Yes jag ÄR normal
Haha det lönar sig att tänka efter
a wife to be
då förstår jag att ni ej kan sova hemma. Vi ville verklgien sova hemma på själva bröllopsnatten så vi såg till att utrymma huset
Hmmm a wife to be...
vad är det på länken, för jag kommer bara till en sida med en massa olika länkar typ. Inget specifikt på bilden lixom.
Vi hade oxå cellofanknyten som favors, med godishjärtan (hårda i rosa och vitt) ca 2,5 tjocka ohc 2 höga typ. Tre stycken i varje påse. Ska ju bara vara en liten symbolisk grej.
Gaaaahhhh jag älskar meandis kläder men jag är ju bortrest då, snyft
Ett klädmärke för barn (även lite för vuxna) ME AND I = meandi Superfina kläder m superkvalite (lite små i storlekarna så det får man tänka på om man handlar) supercoola kläder.
hemsidan www.meandi.se
Labbråttan
glömde ju svara dig igår, hihi... Nä du är helt enkelt inte normal utan helt känslokall hehe
Ääähh så klart du är normal Inte sjutton behöver man tjuta. Jag känner mig alltid skitmesig och kan aldrig se på film tillsammans med andra för jag kan inte ens kontrollera mig utan jag HULKAR OCH SNORAR. Kan inte ens gråta sådär diskret utan det blir lite väl mycket
Hmmm det var inte lätt
Shit så spännande Sofie!! Björns bror är verklgien en toppenkille! Vilken otrolig present!
Kan fortfarande inte låta bli att tycka synd om honom att han inte blev inbjuden t svensexan. Hoppas ni bekräftat honom i detta (för även om det blev bättre så så måste ju någon visa för honom att ni oxå tyckte det var för jä..ligt för han blev ju trots allt UTESLUTEN och det är inte ok, grrrr)
NÅ, till resan...
Låter som att ni ska till något hotell där det finns gym iallfall typ kanske nåt spahotell (såna finns det ju många av). Det där m syntetmaterialet fattar jag ingenting av.
Men det där m ryggsäckar är ju kanske för att där finns någon vandringsled, som tex djungelvandring, ökenvandring, bergsvandring beroende på vart ni åker.
Hur långt, hur dyrt, tror du att resmålet kan vara?
Är ju jättesvårt att gissa!
Jag tror inte ni ska enbart på nån vandringsresa utan jag tror ni ska till ett hotell, ett soligt land uppenbarligen, där ni har möjlighet (kanske t.om är inbokade redan) på någon form utav fysisk aktivitet som jag beskrev ovanför.
Vi ska ju till Korsika tex, där finns ju massor av vandringsprogram genom landet, upp i bergen etc. I västindien finns ju djungelvandringar osv beroende på vilken ö man ska till. I Egypten finns ju tex ökensafari, rida på kameler osv.
Så det är nästan omöjligt att gissa, hihi... Kan vara VAR som helst. Sorry Sofie
Du får bärga dig...
Ska barnen med?
Du MÅSTE in här och hojta och tala om var ni är så fort du får tillgång t internet
ha en underbar resa!
Sökte nu på syntetkläder, för jag fattade inte riktigt varför det skulle vara syntetkläder. Stod så här, att syntetkläder är bra vandringskläder, de torkar på nolltid etc... Så ni ska säkert på någon form utav utflykt, kanske någon utfärd på havet? eftersom man då kan bli blöt? I don´t know, hihi...
Svårt att gissa när man inte vet om barnen ska med eller inte?
Ska barnen med så är det förhoppningsvis inte en alltför LÅNG resa, det är jobbigt, men är de inte med så kan det ju vara längre bort.
Ska barnen med så är ju troligtvis utfärden (om där finns en sådan, jag är lite upphängd på det nu *asg*) inte en vandring för då skulle ni få bära noah och julia skulle inte orka alltför långt.
Hmmm du får berätta lite mer kring vad du vet och ifall ni ska åka själva eller inte, hur lång resan är osv? Eller det kanske du inte heller vet?