Inlägg från: Embo81 |Visa alla inlägg
  • Embo81

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Jag kan bara på tisdag nästa veckan, sen jobbar jag kväll natt och annat skit

• Embo81

v.28 kan jag bara mån, sen är det jobb igen och på helgen ska vi till Rom och mysa!

• Embo81

Då var man tillbax i skåneland igen efter några dagar i trevliga göteborg. Ska iväg och jobba nu, men får väl läsa igen allt när jag kommer hem ikväll.

Hoppas att allt går bra för Anne idag, imorgon och sön!

Och till er som ska valsa imorgon -ha det så trevlig, det är faktiskt riktigt kul! Och BYT partner, annars slår ni ihjäl varandra!

• Embo81

Hej hej

Åååå, så fin Anne var igår! En riktig vacker brud! M frågade mig när jag kom vad brudgummen hade haft på sig, och jag kunde inte svara på det...kollade bara på Anne. Klänningen satt perfekt, håret var jättefint, sminket kanon, blommorna jättevackra -super helt enkelt! Det var så fint i kyrkan med, avslappad präst, fin solosång och fina psalmer.

Har inte läst allt vad ni skrivit de sista dagarna. Hur blev det med vinkväll? Har ni bestämt någon dag? Vi pratade om tis 1/7 denna vecka och mån 7/7, eller?

• Embo81

M säger ingenting direkt, han blir iaf inte sur eller så. han fattar ju att vi inte var sena med flit, vägarbete och annat som sinkade oss. Sen var det klart att vi var tvugna att käka lite. Inga problem. Tråkigt att S inte var så glad på dig, hoppas att det inte blir långvarit!

Fröken Planera skrev 2008-06-29 12:21:40 följande:

Emo, vad sa Matte när du kom hem? Jag kan ju säga att jag var lagom poppis för att vi var så sena...Det var helt enkelt inte läga att säga att vi stannat och ätit, så jag fick skylla på att vi kört fel...
  • Embo81

Ska vi bestämma tisdag? Hur ska vi göra med mat? Beställa någonting? Laga tillsammans? Alla tar med lite var? Vad säger ni?

• Embo81

Bra att han goade på sig igen! Hade ni trevligt då?

Fröken Planera skrev 2008-06-29 13:31:13 följande:

Nä, han är inte långsint, han var glad igen när vi var framme i Häljarp. Han tyckte det var så pinsamt att komma försent när vi redan skjutit upp det en timme.
  • Embo81

Inga nya trix som tut var! Det var trevligt, grillade och spelade lite spel -helt ok!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5