Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
ho-hoooo!!! Var är ni??????????
ho-hoooo!!! Var är ni??????????
Gabbi-tack för en trevlig lunch idag
Anja-idag har jag lagt vår cd-skiva med bilder från ditt bröllop på lådan. Har legat i handväskan sedan den 20e...
Nu ska jag kolla på alla era foto som ni lagt in idag! Spännande!
Vilka JÄTTEBRA kort anja, gud vad jag e glad att vi oxå ska ha honom! hihi, kortet på er på bänken under trädet har jag redan sett ...fniss
Blev hippa igår!!!!
Var och jobbade och vi hade precis haft en förlossning. In kommer en kollega och säger att det är M i telefon och att det var viktigt. M ringer aldrig till jobbet och jag blev rädd att det hänt något, hade inte alls någon tanke på att det var något på g. Kommer ut på expeditionen och lyfter luren, då står två av mina kompisar/kolleger där och säger hej. Jag fatta ffa ingenting, tänker att de är väl på jobba och ska lägga in schema eller något, och jag börjar slå numret hem...då fattar jag. Då står ju alla kompisarna i personalrummet! Champagnen korkas upp, får lite mat i magen, träningskläder, tiara med slöja, ett litet trollspö som ser ut som en stjärna och en fin vit spetskjol. In i bilen och till Malmö för att spela laserdome och ha 5 kamp -så jäkla kul! På 5-kapen fick vi bla brottas iklädda sumo-dräkt. Vi hade jättekul! Träningsvärk idag och blåslagna knä -trillade rejält på laserdomen, men kul var det Vi duschade, bastade och fick på oss lite finare kläder (2 av tjejerna och M hade varit i min garderob och letat fram kläder -kan väl säga att M har noll koll på vad jag brukar ha på mig, han hade hittat ett par trosor som jag aldrig använder, men han tycker väl att de är fina eftersom han valde dem!?)Fick dock inte sminka mig..
Vi begav oss in mot stan och jag fick en rad uppdrag att ordna, skulle skriva min namnteckning på en massa konstiga ställen på kroppen på män på stan. Löste sig bra då vi träffade en svensexa, så det var ju bara för killarna att dra ner brallorna och låta mig skriva på ljumsken. Sen skulle jag dela ut rosor mm
Sedan gick vi till en salong och jag blev sminkad, och alla fixade till naglarna med en massa filar, lack, kräm och grejer.
Vi käkade sedan på mando, min kusin är kock där så han lagade maten till oss! Har aldrig ätit så perfekt grillat kött någonsin! Mums vad gott!
Kvällen/natten avslutades sedan på hipp och shit vilken egokick det är att glida runt där med tiara slöja osv alla är är så snäll och önskar lycka till, en del beklagade att man inte länge "fanns på marknaden" osv -vet att det såklart är mycket snack, men man mår ju inte dåligt av att höra hur fiiiinnn man är!
Väl hemma någongång på natten och M fick stoppa mig i säng. Han har varit så himla gullig hela dagen...är aning trött idag, men sååå glad! Inte ett dugg bakis, men är lite orolig för att det kanske kan vara så att jag knappt e nykter ännu...fattar inte hur det gick till, men det fanns hela tiden dricka i handen på mig.
Återkommer när jag fått lite bilder!
Hörde talas om Batman-gänget! Det blir ju att man träffar ju en massa andra möhippor och svensexor, och någon av dem undrade om vi inte träffat Batman.
Hedebris: Finner inga ord, berättade för M och någon annans som var över igår och ingen fattade vad de höll på med -så JÄVLA taskigt! Både mot killen som inte fick vara med och mot B...
Finns en bild från möhippan i mitt galleri nu...får inte se de andra, misstänker att det kommer något ihopklipp på bröllopet!?!
Tack! Känner inte att jag blevutspökad, utan mer som en fin prinsessa! Fortfarande helt lyrisk!
VILL KÖPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
japp, var på jobb inatt... nu hemma och trött..zzzz
Ska till gudsmeden och lämna in förlovnings-ringarna idag, hoppas banne mig att det går lite fortare att få tillbaks dem än vad det gör med vigselringen. Lämnade 17 maj och har FORTFARANDE inte fått den...
Anettan -TACK
Visst är det gott att känna att det mesta är på plats?! Ni gifter er oxå den 23e, eller?
Gjorde klart placeringstavalan och lapparna till bordsplaceringen igår -känns bra. Har bara festprogrammen kvar att skriva ut, men eftersom vi har bordsplaceringen i programmen väntar vi så länge det bara gå OM det skulle bli några återbud. Har satt lapparna på placeringstavalan med häftmassa, så är det bara att flytta om någon inte skulle komma.