Inlägg från: a wife to be |Visa alla inlägg
  • a wife to be

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Ja, eller hur hahaha

• a wife to be

Jag såg jätte fina paraply på BR leksaker, fanns vita, rosa, cerise dom var ju inte till två personer men räcker ju till brud, tärna och ev näbb OM det mot all förmodan skulle regna.

• a wife to be

Hur långt innan bör man träffa prästen? Skulle vilja ha klart vad som ska stå i vigsel programmet.

• a wife to be

Vilken suuuper snygg klänning. Jag älska brunt och rosa tillsammans!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-01 23:28:35 följande:

Har beställt en klänning till mig själv, från gojane. 600 kr inklusive frakt och hela baletten. Vi ska ju på bröllop i september och då vill man ju ha nåt fint på sig Den här är det:anjasbrollops.blogg.se/2008/july/bestallt-kla...
  • a wife to be

Hedebris

Har sett att din son är sjuk, vad fattas honom? Hoppas det inte är ngt allvarligt och han blir frisk snart!!

• a wife to be

ok, det kunde ju varit värre, skönt

• a wife to be

Du behöver inte alls skämmas. Tyckte du gjorde helt rätt i att sätta henne i vagnen, jag hade nog gjort det ännu tidigare. Tycker du ska hålla henne hemma imorgon, om du orkar , för att visa att det inte är ok. Visst kan barnen ha så roligt just när man kommer att dom inte vill gå hem, men för den sakens skull får dom ju göra som man säger.

Hedebris skrev 2008-07-02 17:19:19 följande:
    var på hyffsat humör...trots min extrema nackspärr!tagit massor med smärtstillande för att orka gå till dagis och hämta julia.när jag kom dit så tittade julia på mig och sa: mamma, jag vill inte följa med hem. jag vill stanna här och cykla. Du och noah får gå hem igen. Så förklarade jag för henne att hon måste följa med hem och att jag blir ledsen när hon säger att hon inte vill följa med hem. då tittar hon på mig och skriker: jag vill inte! gå din väg. Så springer hon iväg. jag går efter henne och förklarar igen att det är inte okej att hålla på så. och att hon får följa med nu. annars vill jag inte lämna henne på dagis imorgon (det vill jag egentligen!!!!!!Men hon älskar dagis så det är det bästa hot man kan komma med) hon sa fortfarande: jag vill inte. så säger jag: vill du åka vagn eller gå. (tänkte, det brukar funka med valmöjligheter.) då säger hon att hon vill gå...jag drar lättnadens suck och börjar gå. Hon säger då att hon måste säga hejdå till sina kompisar. Jag säger..visst! så satte jag mig ner och såg hur hon sprang bort mot sina kompisar. VÄl där börjar hon leka igen och sätter sig på en cykel. jag får lämna noah för att gå bort efter henne. Jag tar henne i handen opch säger: vi skulle inte leka mer utan bara säga hejdå. Då skriker hon att hon inte har sagt hejdå och börjar störtböla!!!!då pallar jag inte mer utan tar henne bort till vagnen och sätter sig i den. Då skriker hon att hon inte vill, att jag ska släppa henne och att hon inte tycker om mig. jag bara började gråta och förökte flytta på noah till vagnens bakläge. Dagisfröknen gick fram till julia och sa: ser du inte att du gör sofie ledsen? julia bara stirrar med hat i blicken upp på mig.sen fick jag bara fram: vi kommer nog inte i morgon.... och gick där störtbölande ifrån....alla i personalen tittade på spektaklet. dvs 6 i personalen. skämdes så!ursäkta för ett långt egoinlägg... man man känner sig så maktlös som bonusmamma i en sådan situation...
  • a wife to be

Var de svårt att välja tårta? Jag har ju min bild hur jag vill att den ska se ut, men vet inte vad fyllningen ska vara. Vad har ni i eran?Känner att jag måste ta tag i tårtan nu, dagarna bara går och snart är det dax.

• a wife to be

mmmm låter ju hur gott som helst. Har ni fått provsmaka lite olika eller ni körde på känslan?

• a wife to be

Anja

Jag har varit på IKEA idag och köpt lakanet!!!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5