Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
Ja, eller hur hahaha
Ja, eller hur hahaha
Jag såg jätte fina paraply på BR leksaker, fanns vita, rosa, cerise dom var ju inte till två personer men räcker ju till brud, tärna och ev näbb OM det mot all förmodan skulle regna.
Hur långt innan bör man träffa prästen? Skulle vilja ha klart vad som ska stå i vigsel programmet.
Vilken suuuper snygg klänning. Jag älska brunt och rosa tillsammans!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-01 23:28:35 följande:
Hedebris
Har sett att din son är sjuk, vad fattas honom? Hoppas det inte är ngt allvarligt och han blir frisk snart!!
ok, det kunde ju varit värre, skönt
Du behöver inte alls skämmas. Tyckte du gjorde helt rätt i att sätta henne i vagnen, jag hade nog gjort det ännu tidigare. Tycker du ska hålla henne hemma imorgon, om du orkar , för att visa att det inte är ok. Visst kan barnen ha så roligt just när man kommer att dom inte vill gå hem, men för den sakens skull får dom ju göra som man säger.
Var de svårt att välja tårta? Jag har ju min bild hur jag vill att den ska se ut, men vet inte vad fyllningen ska vara. Vad har ni i eran?Känner att jag måste ta tag i tårtan nu, dagarna bara går och snart är det dax.
mmmm låter ju hur gott som helst. Har ni fått provsmaka lite olika eller ni körde på känslan?
Anja
Jag har varit på IKEA idag och köpt lakanet!!!!