Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
Då bär det iväg till tandläkaren, har så himla ont i en tand. Vet inte om det är hål eller om jag tappat en bit gammal lagning. Hatar att gå dig, det blir alltid så dyrt
Då bär det iväg till tandläkaren, har så himla ont i en tand. Vet inte om det är hål eller om jag tappat en bit gammal lagning. Hatar att gå dig, det blir alltid så dyrt
Vi har funderat på häst och vagn. Var bor ni och vad skulle ni ha för att köra mellan Hardeberga och Torna Hällestad (boklunden)? Om ni är intresserade vill säga
Vi ska till Tosselilla imorgon och behöver köpa en hård kylväska, någon som vet var man kan få tag på det imorgon bitti? Bra planering jag vet
Anja.
Vilka fina kort på er! Verkligen duktig fotograf.
Hur jobbar du idag? Tänkte jag kanske kunde komma hem till dig och hämta skålarna.
Idag ska vi ha lite folk här då tjejerna fyller år, tänk 5 och 2 år, tiden går så himla fort.
Nä fy vilken dålig stil. Finns det någon anledning till at han inte är bjuden?
Var på Palm Design idag och nålade min klänning. Jag provade med en underkjol, wow vilken skillnad var den fin innan så blev den helt underbar Jag känner mig så vacker i den.
Känns som om allt börjar komma på plats nu, har en del saker kvar att inhandla.
Ballonger
Ljus
Pennor
Ram till bordsplacerings tavlan
Ska även börja på vigselprogrammet. Vi har fortfarande inte bestämt om vi ska ha Änglagård eller Ronja som utgångs musik.
Anja. Ja,just det var väl 3 kr,eller? Det är lugnt du kan få dom till din reskassa
Annelie
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-11 15:34:42 följande:
Anja: Ja, jag så det , inte sådär smickrande kort precis
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-12 10:05:09 följande:
Anja:
Det känns bra tycker jag.Har ju skrivit ut alla festprogrammen utom 5 stycken och då upptäcker jag ett fel Har bestämt mig för att låta det vara, nu när jag skulle skriva ut dom sista tog pappret slut
Har fortfarande inte bokat in ngt hotell för bröllopsnatten och inte hur vi ska ta oss mellan kyrkan och Boklunden. Ska även köpa ljus och favors, vet ännu inte vad det ska vara. Har heller inte köpt underkläder till bn. Ska hämta klänningen på fre, då ska den förhoppningsvis sitta som en smäck
Jag har ju köpt lakan som jag ska klä stolarna med, vet inteom jag ska stryka alla? Tror ni det behövs, kommer ju ändå inte att ligga slätt på stolarna?
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-12 11:35:10 följande:
Vi kommer att ha både barn,barnvakt,Johans pappa, Johans bror och flickvän sovandes hemma hos oss så det går helt bort att vi ska åka hem