Inlägg från: AnneiLund |Visa alla inlägg
  • AnneiLund

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej alla tjejer!
    Hoppas det är bra med er alla.
    Själv ska jag på bröllop på Öland i morgon, det är det andra bröllopet kjag är på sedan mitt eget och det ska bli två till i år, kul!
    Tänker på Hedebris och önskar henne lycka till.
    Stor kram t er alla
    Anne

• AnneiLund

Hedebris: Underbara bilder!!!! Man blir ju helt tårögd!!!!
    Flamora: Såg på din sida, kan det möjligen vara så att ni dansade Dirty Dancing??? I så fall....WOW, det skulle jag vilja göra....men det bidde inte riktigt så, vi hann al´drig träna och är dessutom födda med två vänsterfötter...så det skulle inte bli nå bra! Men nu vill vi ju se filmen på dansen!!!
    Anja: Ni har verkligen en duktig fotograf!!! Vilket ljus i bilderna. Vi hade ju ingen riktig fotograf utan an kompis tog ju bilderna gratis. Vet inte riktigt om jag ångrar mig i dag....men fan äsch....nåja, de blev ok i alla fall.

Ja jag hoppas att vi snart ses.
    Jag är sjukt uppbokad hela aug.....
    skulle kunna första helgen i sept typ....

Stora kramar till alla nyblivna och blivande brudar från
    FRU Säfström Lanner ( har fortf inte formellt ändrat mitt namn)

• AnneiLund

Anja
    Klart att ni kan boka av resan för att sen boka på igen och spara pengar!!! Tycker ju jag iallafall...
    Vad är det som har kört ihop sig rent ekonomisk alltså?

• AnneiLund

Tack för välkomsthälsningen Ingenjörsbruden!!! Tänk du har ju ditt framför dig...avis!!!

• AnneiLund

Ha ha ha ha sötnos
    a jag vet, ska få tummarna loss och berätta och visa bilder. Ska få i mig min frukost först så jag får lite energi, sen ska jag berätta!

• AnneiLund

Hej tjejer om ni går in påå Facebook finns både bilder från bröllopet och från vår underbara bröllopsresa!!!

• AnneiLund

Bröllopsresan...ja vad ska jag säga om den....

Helt otrolig
    Vita stränder
    Bodde 5 meter från havet
    Billigt...15 kr för en middag
    Sol
    Palmer
    Barfota varje dag
    Inga bilar och inga vägar....
    Dyk.Cert tillsammans med min älskling, dök bland hajar, klappade sköldpaddor och befann mig som i ett akvarium. Sagolikt!!!
    Vaknade varje dag lycklig, somnade varje kväll lycklig...
    Malaysia var fantastiskt!!! Och Perhentian Island är ett sant paradis!!!

Vidare så kom vi efter 2 veckor i Malaysia till Thailand.
    Där fortsatte vi att dyka, sola, äta gott men kunde nu lägga till alkohol (som var svår att få på Perhentian), mer shopping, mer trafik och hyra av moppeder! Där hade vi det skitkul och brände mer pengar än på Malaysia.

En månad gick verkligen fort....
    Men det är nog det bästa vi gjort...
    Total avkoppling....synd bara att spiralen satt i.....

Men den är borta nu

• AnneiLund

Men WOW, grattis!!!!
    det blir hur bra som helst!!!!

Stor kram

SNOTCROW skrev 2008-08-16 09:49:31 följande:
    Idag är det min bröllopsdag! Vädret verkar bra, vi har lite att göra den här förmiddagen, men jag slipper det mesta eftersom jag ägnar ett par timmar på salong :) Kl 15.00 framför Universitetshuset i Lundagård. Smyg förbi om ni är i trakten! Men, den sista skälvande frågan.... Har jag glömt något??
  • AnneiLund

Anja...
    Tänk nu åker ni snart!!!
    Gud såååå skönt!!!!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5