Inlägg från: AnneiLund |Visa alla inlägg
  • AnneiLund

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Va...men vad tusan,....ska in ochj kolla

• AnneiLund

EMBO; jag håller med Anja!!!
    Superfint
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-17 17:28:56 följande:

Absolut det brun-lila. Tänkte vid första anblicken det andra, mer ljuslila, men sedan ändrade jag mig nästan direkt. Det mörka kommer framhäva och rama in dina ögon mycket bättre för att inte tala om att den kulören kommer att göra sig bäst på fotografierna. Ska du dessutom ha en mer mörkröd färg på läpparna så röstar jag ännu mer stenhårt på det bruna. Supersnyggt!
  • AnneiLund

Hedebris!!!!!
    Så underbart, vilken omtanke och kärlek, fantastiskt, jag blev riktigt rörd!!!

• AnneiLund

Anja; hittar du inte honeymoon bilderna på min sida, under mina bilder liksom...jag menar i mina album liksom......

• AnneiLund

Gabbi:
    Välkommen hem!!! Kul att ni har haft det bra. Ni valde den perfekta tiden att resa bort på...här har det bara regnat o varit ganska kasst liksom!!!
    Så välkommen hem tjejen!!!!

TRÄFF:
    Jag ska på bröllop den 13 september så då är jag inte hemma....
    Anders ska bort på fredagen den 29, så då är jag ensam hemma om folk kan då....

• AnneiLund

Skulle behöva hjälp med val av foto till tackkort på facebook......

Ha ha ha
    Det är bara jag som skriver

• AnneiLund

Sök på Anders Lanners bilder....så borde du hitta dom....fiiiina fiiiina bilder!!
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-19 16:03:05 följande:

Den 6 sep har vi nog inte pratat om för då hade jag VRÅLAT (vi är på Korsika då). Den 20 skulle nog funka för mig (vet ju inte än, har inte fått mitt schema för hösten men jag ska kolla upp det imorgon). Anne jo jag hittade två album med typ 2 bilder i den ena och lite fler i den andra men jag vill ju se HOTELLRUM, jag vill se TURKOST VATTEN, jag vill se stadsbilder, jag vill se allt ni gjorde. hihi Jag vill se ALLA era bilder, *asg* så jag får dreggla lite!!!
  • AnneiLund

ha ha ha ha
    Ni är så jäkla sköna.
    Ja ni kan vara hos mig den 13:e men själv är jag på bröllop i Åhus då
    Fniss!!!!!

• AnneiLund

Till dagens fina brudar!!!

Ja jag vet....
    det regnar
    Det regnar inte lite
    Det Fuc... ÖS`REGNAR
    MEN, stunden som man är ute är ändå så liten och det ALLA snackar om i åratals efteråt är FESTEN. Ha en underbar dag. Minns min egen som om det var igår. Helt fantastisk, men jag är ändå rätt nöjd med att den är över nu, det var så mkt planerande och så mkt nerver och så gick allt så sjuuuukt bra, bättre än i mina vildaste drömmar. Därför är jag så nöjd att ha gjort det och skulle aldrig våga göra det igen, för det finns ingen chans att det skulle bli lika bra

Hur går det med allas tackkort?
    Jag är slö...'
    Har inte börjat än.....

• AnneiLund

Ja bröllopsfilmer kan jag vara utan......det är ju ändå mest speciellt för själva bruden och inte samma sak för de som tittar....om man inte är mamma till bruden eller ngt i den stilen....däremot vill jag gärna se Flamoras dans...måste jag ju erkänna...

Nu ska jag gå och äta pannkakor som Anders stått poch gräddat.
    Fan vad gött, ÄTA UTAN nojja!!! Underbart!

• AnneiLund

Är ni i sydsvenskan,,,,,?? Åhhh, då måste jag titta igen!!!!!!

Suck pallar INTE göra tackkorten själv...skulle bara vilja köpa tjänsten ngnstans liksom....

Anettan73 skrev 2008-08-23 17:25:50 följande:
    Tackkorten....Har bara 20 kvar att göra.Idag är vårt foto i tidningen, sydsvenskan
  • AnneiLund

Ha ha ha

I hate it when that happens.....

Hedebris skrev 2008-08-23 16:49:56 följande:
    fan!!!vart försvann mitt långa inlägg??
  • AnneiLund

skönt att vi är TVÅ slöa människor då!!!

Jen82 skrev 2008-08-23 17:00:36 följande:
    Vi har inte börjat med Tackkorten heller...
  • AnneiLund

Oh, tack för alla tips, nu ska jag surfa runt lite. Men då skickar ni iväg sånna där lite "enklare" tackkort, alltså ett foto på högblanktpapper med en förtryckt text ute i kanten?

• AnneiLund

Hej Tjejer

Här är jag
    Jag jobbar som en liten gris och lyser med min frånvaro. Min dörr står alltid öppen för er, så är det bara! Men Jakriborg låter mysigt det med! Såg ni Gabbis fina bild i sydsvenskan...? Sååå vackra!!!!!

Kram

• AnneiLund

Välkommen hem Anja!!!!!

LÅter sååå mysigt!!!
    Man riktigt längtar bort till värmen när man läser vad du skrivit.

Jg har börjat på Afrikansk dans!!! ha ha ha
    Det är skiiiitkul.
    Höööög musik och trummor som riktyigt dunkar in i ryggmärgen.
    Stora och enkla rörelser så man inte behöver tänka på att hänga emd i kordinationen. Mkt rumpskak!!!
    Det var länge sedan det var så kul att träna!!!
    Rekommenderas till alla!!!

Anja: Har ni gjort en massa bebisar nu då?

• AnneiLund

Hej sötnosar

Kom precis på att jag ska ju på bröllop till helgen (hur man nu kan glömma det)...det blir sommarens 5:e bröllop......bröllop är kul....men det blir sjuuuukt dyrt-. Alla önskar sig pengar (ja det gjorde ju även vi) och så vill jag ju inte ha samma klänning på alla fester...dyyyyrt blir det
    Nåväl årets 5:e bröllop till helgen, nr 6 är i december....

Ha en mysig träff tjejer, jag saknar er och det hade varit mysigt att få vara med men en annan gång liksom.

Måste även berätta att idag klippte jag av mig allt mitt hår typ....blev en page, kortare i nacken och längre fram. Riktigt snyggt och skööönt att bli av med det långa och tunga håret, jag menar nu har jag ju gift mig, det var ju bröllopsuppsättningen som jag sparade till.

Have fun girls

PS: har ngn beställt bra och prisvärda tackkort fr nätet, var i så fall?

• AnneiLund

Anja: fina bilder....men en jäkla massa MAAAAAT på bilderna och på tok för få på dig !!!! Såg så fint ut!

• AnneiLund

GUUUUUUUUUD

Jag har klippt av mig allt mitt hår!!!!!¨
    Vad tycker ni???
    Kolla min sida!!!!

PS: ja jag är sjukt förvirrad!!! Tur att ni håller reda på mig

Kram

• AnneiLund

Tack tjejer!!
    Klippte bort över 30 cm.... ha ha ha

Jag har oxå provat Zen...de var helt okej, inget jätte WOOOOW men inte heller kasst, helt ok typ 7 poäng av 10 liksom...

Åhhhh
    Nu ska vi ut och käka å Lunds Vin & Tapas bar, sen skumpa på Grand, sen hem och göra barn...har jorden VÄRSTA ägglossning.
    Gött
    Än är det fart i de gamla rostiga äggen

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5