Inlägg från: Jen82 |Visa alla inlägg
  • Jen82

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej Hej. Jag har färgat slingat o gjort provfrisyren :)
    Bild kommer senare, glömde kabel till tele hemma.
    Ska se om sambo kan lägga in riktiga kort i från digitalkameran.

Jag kände mig så fin och på vägen tänkte jag på en vän och tog ett foto och skicka till henne. Skrev att jag sakna henne osv.
    Stund senare ringer mobilen, hennes namn stod det. Jag svarade o de var hennes man, hej sa han. Jag bara Hej Hur e det? Han sa svarade ...... Dog för en månad sen. Jag vara ursäkta? Jag hörde inte. Han upprepa sig och jag bara OKEJ.... jag e hemskt ledsen.. Sedan förklara han vad som skett och jag förstod ca hälfen pga språket.. Men ja jag fick panik på bussen jag ville inte gråta i min fina frisyr osv.. Jag sprang hem till lägenheten o ställde mig utanför dörren och bara andades.. Sambon kom hem o öppna o sa VAD E DET. Jag grät o sa berättar där inne.

Fy fan vilken dag.

E de någon som vet var den muslimska kyrkoplatsen på rosengård ligger så jag kan åka dit med blommor?

• Jen82

Tack. Måste ta mig dit imorgon o sätta en blomma.. Men hur man tar sig dit de vet jag inte...

• Jen82

MM jag börjar tro de med. Fick nummer till islamic center ska ringa o kolla imorgon..

• Jen82

När tänkte ni ses?
    Jag skulle kanske kunna titta in en stund.

:)

• Jen82

Jag kanske kan.
    Jag får se hur jag mår.. Men jag meddelar imorgon.
    Foton inne på min frisyr nu :)

• Jen82

Tack labbråttan.
    Jag fattar det inte ännu...

Vad tycker ni om min frisyr finns MÅNGA bilder på galleriet.

• Jen82

Jo jag jag vet.
    Hon ska nämligen göra de bättre nästa gång. Hon var superstressad igår. De hade så många kunder o jag uppehöll henne i över 4 timmar.

• Jen82

Grattis Anne :)

Jag har handlat på GODISLANDET i Malmö. De var ju så mkt där.. EMBO tack för tipset.

• Jen82

Anja Vem är på möhippa idag? nyfiken

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5