Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
Jagmtycker att din make-up var jättefin, sådär lagom liksom -snyggt! Framhäver dina rådjursögon
Jagmtycker att din make-up var jättefin, sådär lagom liksom -snyggt! Framhäver dina rådjursögon
Gabbi: Ååå, vad gott du verkar ha haft det Gabbi! Vad rolig! Ska bli kul att höra mer detaljer sen.
Anja: Hur ska vi göra med vår lilla tripp på månadg? Eller ska vi ta det på tisdag? Jag ska jobba natt på tis, så det får inte bli för sent, men den dagen passar nog mig bäst. Ska besikt. bilen på tis 1040, så efter det kan jag.
Flamora: Hur hade du det på tis? Har du tid att hänga med?
Måndag är ingen bra dag för mig eftersom kvinnligtunder inte har öppet och det var ju det som var mitt egentliga ärende...
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-05 23:09:22 följande:
men vad faaaaannn vad jag har svårt att bestämma mig...vi kör imorgon, har ändå ingen lust att köpa ett par trosor på kvinnligunder för 600 spänn, när vi ändå inte ska ha ngn bröllopsnatt (eller så är det så att jag i själva verket precis kollat kontot ) När lämnar du barnen imorgon?
skitbra, då blir det en tripp till lindex med. Tänkte köpa ett pat vita att ha på bröllopet och sen måste jag ju ha något till första natten på semestern eftersom vi åker direkt dit... hur ska du göra med strumpan du snackade om?
Anja: E helt slut i rutan och har fått stränga tillsägelser från M att jag ska komma och lägga mig på hans bröst och mysa framför tv´n, mmmmm. Hur som, jag är hos dig 0930 imorron, skicka sms om det blir ngn ändring. Kom just på att jag måste veta vägen till affären imorgon, mitt lokalsinne suger -fråga Gabbi Finns en liten karta på deras katalog, känner nog igen mig när vi kommer det...om vi inte kommer från andra hållet vill säga. Hoppas hedebris kan guida över telfon annars!
hej hej girls!
Det blev godis i mängder -hela bilen full!
Vilken duktig syrra du har!
Jag hoppas verkligen verkligen verkligen att du blir nöjd med din klänning! Håller tummarna för att det blir bra
ho-ho! ingen här ikväll??
Vad är det för låtar ni ska ha?
Nä, det går ju absolut inte att ha det så! Hoppas du får byta!
Flamora -än en gång Lycka till på lördag!
Alla andra -ha en go helg! imorgon åker jag och M till Rom och myser! Ska bli så gott!