Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
Oj, vilkan naglar du kommer få om ni ska fixa med dem i 5 timmar!!
Oj, vilkan naglar du kommer få om ni ska fixa med dem i 5 timmar!!
Är skitnervös för ringarna, M ska dit idag och röja lite... Blir även lite nervös när ni skriver att ni har/hade så mycket att göra dagarna innan vigsel, VAD gör ni? 21e-fixa naglar och packa inför semestern, 22e-duka hämta vasen till buketten, 23e-stora dagen (hämta buketten+andra blommor, smink, hår)!!! Ska jag göra något mer de sista dagarna?
Ska provsminka och provuppsättning helgen innan, hade möte med alla inblandade för-förra helgen. Vigselprogram klara. Festprogram ej utskrivna, men klara -görs den 20e. Mer???
Japp, med vassa klor!...men bara när det behövs!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-07 08:56:48 följande:
Så bra att du fått dem! Ni var så fina så.
Fröken planeras dator fungerar nog, men de är på lite kärleksresa.
Ska berätta mer om ringarna, men e på jobb nu och chefen snokar runt här...
see ya!!!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-07 09:05:24 följande:
Var och lämnade in för lovningsringarna i tisdags, kollade då på vigselringen, allt e klart förutom att blinget inte är i satt. Kollade gravyren -SHIT!! Det är så pyttepyttepytte litet, 25% av vad det brukar vara, så hade hon skrivit det långt långt ner, så att kanten på ringen är som en linje precis under. Grrrrr!! Men ska hon fixa till det nu så hinner kanske inte killen som ska sätta i stenarna göra det, vilket så klart innebär att vi får ta ringen och sen får hon fixa till det. Det är inte en chans att man kan se vad där står i ringen när man blir lite äldre och halvblind. Duktigt irriterad på henne...3 månader...suck. Blir inte ett enda smycke til där...
Ingenjörsbruttan: Sorry, att jag skrek så högt -men är i stort behov av fler bubblor och jag gifter mig ju snaaaaaaarrrt! wiiiii!
Anja: Gabbi sa att hon hade träffat Anne på stranden, flera veckor i solen och sen kommer hon hem och åker till stranden...hihi, nä, hon var där med sina flickor. Gabbi o S hade åkt till stranden och lagt sig där, intill hade det varit en tom filt och långt om länge hade ägarna till filten kommit, så var det Anne...
Vi ska ha blommor i kyrkan, en ros/blomhållare summa för allt i kyrkan 80 kr...
Ingenjörsbruden: Snygga och stilrena!
ingenjörsbruden
Kan inte lägga upp bilden på blommorna i galleriet, har den på ett word-dok, vill du se den så skicka din mailadress så kan du få se hur vi ska ha det.
Jodå, jobbar på förlossningen.
Hur gör vi med bubblorna? Ska jag komma och hämta dem någon dag eller har du vägarna förbi kävlinge?
Han är verkligen duktig fotografen -fina fina bilder! Sen är det så klart fina personer han tagit korten på me! Ja, hahaha, ni missade pussen! Men jag tänkte inte på det förrän ni pussades innan ni gick ut...
Idag har M blivit kidnappad -hoppas att han har det bra, misstänker att han kommer komma hem full som ett ägg och sen kommer krama toaletten...tur att jag börjar jobba kl0700 imorgon -så slipper jag se eländet..hahha Får lägga honom i framstupat sidoläge innan jag går.
Jag gick på semester idag! Tjoooohoo! Hmmm, får väl ta en tripp till eslöv någondag i veckan. Kan inte du inboxa ditt mobilnummer till mig?