Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Embo81 skrev 2008-08-13 10:31:04 följande:
    Oj vad ni har skrivit mycket här!!Ha lite kvar att göra, men det känns som om allt är under kontroll! Skönt är det, gjorde klart det sista med festprogrammen igår. Vågar inte titta i dem nu, för då kommer man väl bara upptäcka något stavfel eller någon konstig meningsbyggnad. Imorgon ska vi träna i kyrkan -känns som om det börjar bli verklighet nu!!! WIiii!!Börjar fundera lite på om jag ska ha något över axlarna OM det skulle bli kass väder. Hur hade ni det????Anja, du har helt klart för dig när vi åker! Såg M på era bilder, fin han är. Nu med så klart!Nu ska vi iväg och fixa lite...Skrev förresten att jag var orolig för att svärmor skulle komma dragandes med något fult armband/halband eller dyl, men igår kom hon med ett sött armband -så lättad!
    Va bra att det löste sig!! Det finns hopp för svärmödrarna!!

Hedebris!!! Vilka foton!!! Helt underbara!!! Så fina ni var o vilken underbar bukett!!!! Precis en sån jag vill ha!!! Ska dock ha vita pärlor i!! Gorgous!!!
  • ingenjörsbruden

Jajadå...får väl erkänna.......jag är superblödig!! Fast jag kan iallafall kontrollera ulkningar o snorningar ganska ok...so far so good so f-cking what........

Flamora: Mina tårar sprutar osså när jag är förbannad....folk tar en inte alltid på allvar när man gråter störtfloder.....

Kommer def att fälla någon tår vid vigseln!!

• ingenjörsbruden

Har osså lite funderingar på denna "procedur"....vi har vapenhuset o ingången på långsidan av kyrkan. Så man kommer in ung mitt på långsidan.....

Längst bak finns det orgel o piano.....ska man gömma sig där bakom eller????? *hmmm*

• ingenjörsbruden

Wow vilken helg!! Vilken planering o va härliga saker ni fick göra!!!! Synd att du blev så dålig!!!
    Men vilken toppenhelg!! Var bion bra??

• ingenjörsbruden

Fröken Planera skrev 2008-08-18 11:23:46 följande:

Hej på er allihop!Grattis Hedebris till din fru-titel !Nu har vi kommit hem från vår resa. Vi snackar bilresa i Italien. Shit vad dyrt där var!!! Men vilket vackert land!!!Jag har tänkt en hel del på er. Jag har tittat in ibland, men har inte kunnat skriva inlägg. Något i vår dator där hemma har brunnit upp, så den funkar inte alls. På Sonnys jobbdator kan jag gå in här och kolla inlägg, men kan inte skriva nåt. Nu sitter jag på jobbet och tjuvläser vad ni skrivit, men jag hinner inte läsa allt. Jag har i alla fall uppfattat att en eventuell träff är på gång den andra helgen i september. Jag kan fixa så att jag kan hänga på. (Sonny fyller år den helgen, så vi kommer säkert ha besök av svärmor och svärfar, men jag kan nog smita undan på kvällen )Så kan jag berätta om resan då!!!Jag försöker titta in senare igen!¨'Kram på er allihop
    Välkommen tillbaka o GRATTIS till din fru-titel!!!
  • ingenjörsbruden
    Hedebris skrev 2008-08-18 23:56:31 följande:
    om vi tar träffen här kan vi köra bilderna på 70tum. :) filmerna med :D
    Hihihi Låter ju kanon!! Då blir det STOR granskning av allas bilder!!

öööööh är det september vi snackar om när det gäller träffen?!
    Eller aug??

Var det inte den lörd 6 sep som vi pratade om innan??

Känner mig lite småttförvirrad må jag säga.....
  • ingenjörsbruden
    Embo81 skrev 2008-08-20 16:37:34 följande:
    Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!Den är sååååååååååååååååå fiiiiiiiiiiiiiinnnn! Bling bling!
    O hon rimmar!!!
    Härligt!!
  • ingenjörsbruden
    Embo81 skrev 2008-09-04 11:19:23 följande:
    Nu har jag lagt in fyra bilder från bröllopet!
    Ni var jättefina!!

Ang den 20:e så kan jag tyvärr inte..... Har långväga gäster hela helgen vilket iofs är jättekul det med!!
    Men det blir kanske fler träffar?!
  • ingenjörsbruden
    Flamora skrev 2008-09-04 18:51:01 följande:
    Kan vi inte bestämma den 20:e då? Eller är det bättre på fredagen, den 19:e?? Verkar va omöjligt att hitta en dag då alla kan... Vi kan absolut va här, K e ändå på hajk, men det betyder en tur med tåg för er (det är ju iofs bara EN station) och det är ju inte så poppis så det bästa är om vi kan va hos nån i Lund... Anne...??
    Jo men bestäm ni den 20:e.....ev så kan jag komma sent på kvällen då tjejen som ska hälsa på har 2 små barn med sig....vet inte riktigt hur hon tänkt natta dem....

Var e Anne????!
  • ingenjörsbruden

Tackar för inbjudan Flamora! Låter väldigt trevligt!!

Anja var anti Malmö....mer än så vet jag inte.....
    Borde inte vara ngt problem...

Flamora: Kan du inte inboxa mig din adress o telenr så jag har en chans omutifallattjagkanskemöjligtsviskankomma på senare kvällen?!?
    Men jag kör nog bil om jag kommer!

• ingenjörsbruden

Kan man inte koppla en bärbardator till tvn o visa bilderna som bildspel?? Så kan man ta de digitala bilderna på usb eller skiva. Bara en tanke....vet dock inte hur man kopplar ihop grejorna men men!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5