Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
Hedebris!!! Vilka foton!!! Helt underbara!!! Så fina ni var o vilken underbar bukett!!!! Precis en sån jag vill ha!!! Ska dock ha vita pärlor i!! Gorgous!!!
Jajadå...får väl erkänna.......jag är superblödig!! Fast jag kan iallafall kontrollera ulkningar o snorningar ganska ok...so far so good so f-cking what........
Flamora: Mina tårar sprutar osså när jag är förbannad....folk tar en inte alltid på allvar när man gråter störtfloder.....
Kommer def att fälla någon tår vid vigseln!!
Har osså lite funderingar på denna "procedur"....vi har vapenhuset o ingången på långsidan av kyrkan. Så man kommer in ung mitt på långsidan.....
Längst bak finns det orgel o piano.....ska man gömma sig där bakom eller????? *hmmm*
Wow vilken helg!! Vilken planering o va härliga saker ni fick göra!!!! Synd att du blev så dålig!!!
Men vilken toppenhelg!! Var bion bra??
Fröken Planera skrev 2008-08-18 11:23:46 följande:
Tackar för inbjudan Flamora! Låter väldigt trevligt!!
Anja var anti Malmö....mer än så vet jag inte.....
Borde inte vara ngt problem...
Flamora: Kan du inte inboxa mig din adress o telenr så jag har en chans omutifallattjagkanskemöjligtsviskankomma på senare kvällen?!?
Men jag kör nog bil om jag kommer!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-09-08 10:42:14 följande:
Kan man inte koppla en bärbardator till tvn o visa bilderna som bildspel?? Så kan man ta de digitala bilderna på usb eller skiva. Bara en tanke....vet dock inte hur man kopplar ihop grejorna men men!!