Inlägg från: Flamora |Visa alla inlägg
  • Flamora

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Anja, v 35 kan jag nog alla dagar utom lördagen. Kan vara så att jag har bokat in lite utvecklingssamtal oxå, men det är iaf inte längre än till 18.30. Hos Anne passar bra för mig

• Flamora

Hej hopp!

Tillbaks från Småländska skogarna Vi har haft fem härliga dagar med sol och bad. Vi hyrde en scoutstuga som tillhörde en camping men låg lite vid sidan av (tur för de andra gästerna ) och den hade en egen badbrygga. Så härligt!!

Jag har oxå sett Mamma Mia och håller med er andra - den var över mina förväntningar. Jag har sett musikalen i London, men jag tyckte faktiskt att filmen kunde mäta sig med den.

Anja: Fotona är superfina.

V 37 passar mig bättre än v 36 då vi har lägervecka på jobbet.

• Flamora

Låter som en toppendag, Embo. K var oxå på Laserdome och hade 5-kamp med svensexegänget. Killen som ska gifta sig var Batman och de andra va Robin - de såg hur härliga som helst ut .

Synd att vi inte kunde hänga på på Hipp. Var tvugna att byta kläder på våra Robins eftersom Batman hade åkt hem . Blev att vi satt hemma hos ett annat par och förfestade sen orkade vi inte åka vidare *tsss*.

Hedebris: Låter ju inte klokt med Björns bror. Jag hade blivit jättebesviken.

• Flamora

Hehe. Folk var tydligen helt galna i Batman. Han fick ställa upp och bli fotograferad med både barn, äldre tjejer och en 35-årig man!! Fin du va

Embo81 skrev 2008-08-04 11:03:56 följande:
    Hörde talas om Batman-gänget! Det blir ju att man träffar ju en massa andra möhippor och svensexor, och någon av dem undrade om vi inte träffat Batman. Hedebris: Finner inga ord, berättade för M och någon annans som var över igår och ingen fattade vad de höll på med -så JÄVLA taskigt! Både mot killen som inte fick vara med och mot B...
  • Flamora

Embo: Vi hade faktiskt inte så mkt att göra dagarna före. Vi kände nästan att vi hade för lite att göra när man hade hållt på och pyssla i flera veckor. Det var bara dukning och att köra saker till festlokalen som tog tid. Ta det lugnt

Hedebris: Nu närmar det sig. Har allt löst sig med serveringspersonal och så??

• Flamora

Ingengörsbruden: Vi hade en ros/blomhållare i kyrkan, men finns inga blomhållare tycker jag att ni kan hoppa över blommorna. Som Anja säger så är kyrkor fina i säg och det behövs egentligen ingen utsmyckning. Man är ju inte i kyrkan så länge ändå...

Det ska bli jättekul att träffa alla och se bilder. Vi har ju dessutom filmen på vår dans Var och byggde på mina naglar idag hos min kusin och hon presenterade mig för de andra som hennes "Dirty Dancing-kusin" haha. Det blev verkligen uppskattat.

• Flamora

Oj, stavar som en kratta gör man när man har haft 7 veckors semester, hehe.

• Flamora

Visitkort... det var en idé, haha.

• Flamora

Grattis Hedebris!

Anne: Vad kul att du är tillbaka. Massa bröllop för er i år Verkar bli så för oss nästa år och det är ju kul!

Anja: Jag tycker att det är roligt att titta på andras bilder oxå så ut med länken när du har den

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5