Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
Åh, vad härligt väder ni får. Hoppas dagen blir helt perfekt!
Åh, vad härligt väder ni får. Hoppas dagen blir helt perfekt!
WOW Hedebris, vilken helg. Otroligt snäll bror.
Embo: Jag håller med Anja om det bruna, det ser finast ut på bild iaf. Håruppsättningen var otroligt fin. Du kommer att se helt underbar ut
Usch, vad trist väder det är idag. Men dagens brudar kommer säkert vara helnöjda ändå
Anja: Jag har oxå fattat det som att vi ska vara hos Anne. Eller så var det vi som bestämde att vi skulle vara hos Anne utan att fråga henne om det går bra
Haha... Men den 12:e då? Eller den 20:e som vi oxå har pratat om. Eller var det nån som inte kunde den dagen??
Jag och Gabbi var på Embos vigsel igår. De var sååå fina! Hon får berätta mer om det själv, men jag tror absolut att hon var nöjd med vigseln trots allt regn!
Fast hon såg ut att frysa lite utanför kyrkan Det gjorde iaf vi, brrrrr.
Gokväll!
Nån som kan tipsa om ett bra ställe att lämna in sin klänning för kemtvätt?? Måste verkligen tvätta den för den ser inte klok ut nere i kanten.
Grattis fru Rydstav! Hoppas ni hade en underbar resa. Mailar gärna bilderna men vänta dig inte för mkt. Kameran är seg som tusan och det var en massa paraplyer i vägen
Ska bli kul att höra hur dagen var... och resan! Ni var som sagt superfina!
a wife to be: Grattis till dig oxå. Tittade på dina bilder, du var oxå jättefin!
Hörni, bestämdes det nån träff?? Kunde alla den 20/9?
Då e vi fyra iaf!
Kan vi inte bestämma den 20:e då? Eller är det bättre på fredagen, den 19:e?? Verkar va omöjligt att hitta en dag då alla kan... Vi kan absolut va här, K e ändå på hajk, men det betyder en tur med tåg för er (det är ju iofs bara EN station) och det är ju inte så poppis så det bästa är om vi kan va hos nån i Lund... Anne...??
Oj, här har det hänt saker medan jag har varit på läger .
Vi kan vara här som jag sa och det går bra att ta med alla bilder och så. Säg till vad ni behöver för utrustning så kan K fixa det innan han åker. Det roligaste är väl om man kan visa bilderna på TV:n, alltså om man har dem på DVD eller nåt. Men det ska väl gå att koppla in datorn till TV:n oxå om man har bilderna på USB el liknande...
Självklart ska ni få en guide om vi bestämmer oss för att vara här. Det är inte svårt alls att hitta, från stationen tar det ca 2 minuter att gå.
Haha, Ankeborg ja..
Vi skulle väl kunna ta det vid 18-tiden och take-away är väl super om vi nu ska hinna kolla på alla bilder. Det finns en restaurang här på Jakri som har pizza och pasta att ta med sig och "inne i" Hjärup finns en Viking-restaurang med pizza, kebab osv om man vill ha sånt.
När kommer Anja hem egentligen?? Kunde hon den helgen?