• Vi2alltid

är så ledsen... (OT)

jag träffade en ny kompis i höstas och vi drog igång ett projekt tillsammans
    nu har han gått bakom ryggen på mig och sårat mig nåt så oerhört... och han är bjuden på bröllopet tillsammans med sin tjej

nu vet jag inte vad jag vill... jag är otroligt besviken på honom, men jag är samtidigt en vuxen människa och tycker kanske att det blir lite barnsligt att be honom att inte komma på bröllopet...
    samtidigt så vet jag inte vad han har där att göra...

• Svar på tråden är så ledsen... (OT)
  • Vi2alltid

han har bett om ursäkt, men jag vet inte om han har gjort det bara för att slippa gräl eller för att han verkligen är ledsen... hans tjej verkar ha tagit mitt parti och har försökt förklara för honom varför jag blev så sårad, och han verkar förstå mer och mer säger hon själv
    men han har inte hört av sig till mig nåt mer

• Vi2alltid

usch.. det verkar vara mycket dom dyker upp just vid bröllop :)

• Vi2alltid

men? va konstigt... vad fanns det för anledning att kläcka det?

• Vi2alltid

hmm.... så du sa åt dem att de inte var välkomna mer? hur tog de det då?

• Vi2alltid

ah ok...
    ja... har inte bestämt mig för hur jag ska göra än... men min m2b verkar inte så pigg på att de ska komma...

• Vi2alltid

jo men jag menar att jag inte vet om jag ska porta honom eller inte...
    beror lite på hans nästa drag kanske...

• Vi2alltid

tack för stödet! då vet jag att jag inte överreagerar iaf... vad jag än bestämmer mig för

• Vi2alltid

ja... jag går omkring här hemma och känner mig ledsen och förbannad omvartannat....

• Vi2alltid

oj..öh... har du en sån toastmaster alltså? en sån skulle jag inte lita på iaf..

• Vi2alltid

hehe ojojojoj... men det borde nog den "gamla" förstå då, att man inte kan försvinna i två månader utan att säga nåt...

• Vi2alltid

usch, man ska inte bli orolig då?

• Vi2alltid

hmm... ja då kan man ju inte förvänta sig att få vara toastmaster heller...

• Vi2alltid

nä, men jag hatar att vara ovänn med folk, därför vet jag väl inte hur jag vill göra... känns som att man förvärrar det ännu mer med att porta dem...
    men som du säger kan man ju avvakta... det kan ju hinna hända mycket innan dess kanske..

Flicka87 skrev 2008-06-25 23:05:33 följande:
    Mitt råd är att prata med personen och berätta hur du känner. Får du ingen förståelse så avvakta och se hur det känns dagarna innan. självklart ska inget få störa en så viktig dag!
  • Vi2alltid

han ringde till min mamma igen och sa att de inte kunde komma. så då var den saken ur världen. och han har sagt upp bekantskapen med mig för att JAG har betett mig illa?
    men då vet jag hur bröllopet blir iaf :P

Svar på tråden är så ledsen... (OT)