• dufvan

Snål sambo!

Jag orkar inte.... vad vi än ska göra så är det jag som ska lägga fram olika förslag (annars händer inte mycket) eller så blir gästerna bjudna på baguetter till måltid!!
    Vi kommer att lägga ca 55.000 kr på allt, mat, dryck, kläder, ringar (dock dyr) men man ska ha den hela livet!
    Jag tycker inte att det är mycket penagr delat på 2 pers. Han jobbar och tjänar ganska bra.
    Tänk om han skulle vara eld och lågor NÅN gång...

• Svar på tråden Snål sambo!
  • dufvan

Skönt att höra att jag inte är ensam! De är ju trots allt män och tänker nog inte som vi tjejer..
    Bara att jag tar det så personligt, men ska nog inte göra det. I går efter inlägget var jag så sur att jag lade mig i soffan för att sova, men då kom han och bar in mig i sängen och förklarade att han inte fattade att bröllopet betydde så mycket för mig så nu är vi vänner
    (Men hur kan man inte förstå det?)

• dufvan

Roligt att höra hur alla har det. Jag vågar knappt fråga min blivande vad han tycke rom saker, för det enda som intresserar honom är kostnaden, alltid det billigaste är bäst! (men det är det verkligen inte) Men han är välkommen med förslag men de få som han har kommit med är att vi ska vara hemma hos oss och bjuda på baguette!!!!!!!!!!!!! Ahhhhh jag blir galen. Om han fick bestämma skulle det vara det sunkigaste någonsin!! Vi komme rsom sagt bara bli 32 pers, de allra närmaste och då kan man lyxa till det lite. Jag har gett med mig på saker ex. buffé istället för 3 rätter. Ring för 15 istället för 24 tusen. Hyra lokal istället för restaurang mm...
    Det är inte så att han inte har pengar heller utan han är livrädd för att att hans sparkonto ska sina en aning, men vad har man sparkonot till om man ALDRIG tar pengar därifrån!?

Svar på tråden Snål sambo!