Hotell i Malmöområdet
Veckan efter bröllopet ska vi åka till Malmö och spendera en vecka i svärfars hus men vi tänkte bo en natt på hotell. TIPS ÖNSKAS!!! Gärna romantiskt, fint läge och inget "budgethak" men ändå inte svindyrt.
Veckan efter bröllopet ska vi åka till Malmö och spendera en vecka i svärfars hus men vi tänkte bo en natt på hotell. TIPS ÖNSKAS!!! Gärna romantiskt, fint läge och inget "budgethak" men ändå inte svindyrt.
Vill minnas att jag hört talas om något ställe utanför Malmö (kanske jag är helt ute och cyklar) som verkade fint, ett ställe som ligger högt på ett berg (attans att jag glömt vad det hette) men det hette nog något med "Lounge". Är det någon som varit på Gässlingen?
Det är ju förvisso sant men det var lite det jag var på jakt efter faktiskt men det kanske finns fler ställen. Vi har bil så det är inga problem.
Soon to be Mrs P skrev 2008-06-25 18:13:10 följande:
Det var ju föresten inte så farligt, vi brukar köra till Tjörnarp lite då och då så
Vi har haft en Köpenhamnsperiod då vi åkte över i princip varje gång vi var nere (åren innan vår son föddes då vi även förlovade oss där) så det håller jag med om, finns jättemycket där och det är så härlig atmosfär!!! Ska fundera lite på det men vi hade faktiskt tänkt välja Malmö eller Skåenområdet det här gången men kanske kanske vi ändrar oss
Soon to be Mrs P skrev 2008-06-26 22:00:00 följande: