Hur många har inte hippats?
Jag gifter mig 12 juli och än har jag inte blivit hippad men jag blir det men frågan är när
Jag gifter mig 12 juli och än har jag inte blivit hippad men jag blir det men frågan är när
såg precis att det stod att du gifter dig nästa helg, vem vet du kanske har blivit hämtad nu
haha, jag ska flytta så då ligger jag kanske risigt till haha , fast inte så långt dock
gifter mig nästa helg, får se om det blir någon hippa idag då , känns som det är sista tillfället nu
Igår fick jag min hippa , såå kul... och samtidigt min m2b
Förstår att du kan ha mycket med jobb men se det som att dina vänner gör detta för dig och inte för sig själva, så känns det säkert bättre.
Förstår att du inte vill mista dina jobbtimmar men du gifter dig en gång i livet ( förhoppningsvis ) och kanske får en hippa och då är det väl värt det?
Verkar som att du är väldigt nervös inför bröllopet, ta det lugnt och tänk efter vad du är nervös över, ni kommer svara Ja till varandra och allt annat har mindre betydelse. går nåt fel med annat så hjälps ju alla åt med det.
Lycka till
men du då har du mååånga dagar du kan bli hippad på , jag blev det 1 vecka innan
Jag förstår att du blev besviken på din tärna
Men tänk istället på att du betyder väldigt mycket för dom som fixade din hippa, om jag varit som dig så hade jag börjat se dom mer som nära vänner, nu har ni ju något prata om och minnas tillsammans. jag hade nog kunnat byta ut tärnan i sista stund , en kraftanstränging borde hon gjort för dig.
Men herregud, snacka om dagis nivå, skit i det, det är inte ni som förlorar på det utan hon. Låt inte det förstöra er dag.
Lycka till med allt
Haha sååå kul, så gjorde våra vänner oxå, hämtade mig kl 12 och min man trodde att - Jaha då ska jag vara hemma med barnen idag men inte det, 1 h senare hämtas han till sin svensexa och våra vänner hade fixat barnvakt SÅÅÅ GOA. och vi träffades alla senare på kvällen på ett dansställer
Nu har ni det magiska framför er, bara njut av var minut på er stora dag, allt går såå fort, såå fort går denna dag som man planerat sååå himla länge. Lycka till