Hur många har inte hippats?
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
jag gifter mig den 12:e Juli och har inte hippats än....
EnaOline: Snart är vi gifta. Gifter också oss 12 juli. Din hippa kommer säkert snart. En del tycker att det är roligt att dra ut på den så länge som möjligt för att lura bruden att det inte blir nån.
...och vissa har svårt att tag i sig själv och planera ihop nåt...tyvärr....men det kommer nog som sagt!
jodå jag vet att den kommer, men jag blir tokig på att vänta nu till helgen kanske?? *iiik* jag bor ju utomlands också, så det är förståeligt att jag inte har blivit det än, jag har faktiskt inte ens förväntat mig en hippa, men de insisterar på att det ska bli en, så det är bara att vänta med andra ord. hihi weinlove, vilken tid gifter ni er? 14:30 bli jag fru
Jag fick ingen möhippa. Är faktiskt fortfarande besviken på min syster som jag tycker borde ha arrangerat det. Må vara att jag inte är purung men i alla fall. Trist. Bröllopet och middagen var fantastiska.
Jag gifter mig 12 juli och än har jag inte blivit hippad men jag blir det men frågan är när
Jag har inte heller blivit hippad en. Undrar om det kan hända i morgon? Mycket talar för att det inte gör det, man är ju nyfiken men vill inte tänka för mycket på det. Det ska ju bli en suprice! Sen är det bara nästa helg kvar, blir det inte i morgon blir det ju nästa lördag, om de inte struntar i det för att jävlas :)
Jag skulle också bli besviken om jag inte blev hippad. Vill dock inte dra runt på stan och sälja kyssar men det finns så mycket annat man kan göra. Många kanske drar sig för att fixa en möhippa för de tror att det måste var fallskärms hopp och stuntutbildningar osv. Det behöver inte vara något överdrivet. Vår väninna överraskade vi på jobbet tillsammans med hennes arbetskamrater. Vi tog med henne hem till en av hennes arbetskamrater,dit kom en utbildad massör och gav henne massage, vi drack vin och åt snittar. Efter det kom en bil och hämtade oss och körde oss till en restaurang där vi åt god mat och sjöng karaoke hela kvällen. Det blev en massa "fina" kort som vi gjorde ett album av och gav henne i bröllopspresent:)Mkt uppskattat.
inte jag... gifter mig 5/7... så det blir nog ingen
jag sa till en av mina barndomsvänner att jag ville bli hippad och att hon skulle ta tag i det...o det gjorde hon..vi bleb totalt lurade att tro att det skulle va den 7/6..men det blev redan innan...ganska skönt att ha det avverkat..vi gifter oss nästa helg